Založ si blog

Plaváreň ako relax. . .

 

relaxbazenUž som spomínal, že rehabilitujem ruku po zlomení. Posledná kontrola dopadla dobre, ale  dostal som odporúčanie cvičiť viac v bazéne. Tak som sa vybral v jedno pekné novembrové popoludnie s manželkou do malého okresného mestečka. Lebo tam majú lepší ako v krajskom, kde skoro všetko búrame.

Za dve hodinky v relax bazéne a plaveckom pre dvoch necelých 8 evri aj s čapicou. Vyfasovali sme modré pásky na zápästie a šup každý inam. V šatni som sa prezliekol a davaj do bazéna cez sprchy.  Strop natretý na bielo už sme tam preskakuje líščia rezavá, kachličky okolo bazéna kĺžu ako sviňa. Musím sa poriadne sústrediť, aby som nevystrel celé svoje telo na podlahu  hneď po prvých krokoch.  Dodrobčím oproti k relax- bazénu, kde sú trysky na masáž chrbta pri sedení, bublinová vírivka pre jedného a dva vodopády na masáž chrbta či krížov. Voľné sú len bubliny tak idem tam. Na tryskách sedia chrbtom tri staršie dámy,s igelitovými čapičkami v tvare lietajúceho taniera na hlavách, ktoré  hlasom prehlušujúcim padajúcu vodu perú susedov. Neustále štebotanie ich  po pár minútach   unaví a dve z nich idú plávať… teda vymočiť sa do chladnejšej vody. Tá čo zostala sa otočí tvárou k tryske a šteluje svoju polohu. Prichádza moja manželka a sadá do bublín vedľa mňa… Som zvedavý a pýtam sa. “Čo si môže masírovať ? veď chrbát či stehno alebo koleno.. to mi je jasné.. ale brucho?“ Ona mykne ramenom a ponorí sa až po uši do bublín. Asi po piatich minútach sa pani otočí späť tvárou k nám a s blaženým úsmevom  odchádza do plavečáku.. ŽEBY!??  Ani sa mi veriť nechcelo.. prešiel som k tým tryskám skúsil na kríže.. nič moc, to je ten vodopád lepší  otočím sa brucho a skoro mi ustrelilo ľavé oné.. Šiel som si radšej hneď  zaplávať , aby sa tá ruka po rozohriatí a vodnej masáži poriadne rozhýbala. Na kraji v plytkej vode sú asi 4 deti s trénerkou či plavčíčkou. Zaujala ma jej pekná súmerná postava vyrysovaná tenučkou látkou športových plaviek. Decká za jej chrbtom skáču do bazéna, napriek zákazu. Ona má inú starosť, flirtuje s mladíkom vyšportovanej postavy. Z priestoru spŕch práve vychádza  statný šesťdesiatnik. Pupok mu visí cez šnúrku plaviek, no len čo zočí krásnu plavčíčku vdýchne , kozy mu vyletia nahor a brucho sa zarovná s tou šnúrkou na plavkách.  Rýchlym krokom zamieri k relax bazénu no ako som povedal, šmýka sa tam …a už leží aký je dlhý. Brucho vyletelo späť s výdychom a pleslo o kachličky. Asi ho to zachránilo pred udusením. S úsmevom idem tiež do toho relaxu , sadám vedľa manželky. Tá  kývne hlavou a ukazuje mi smerom za veľké okno smerujúce k futbalovému ihrisku. To delí od plavárne vysoký trávnatý kopec. Práve naň vyliezol mladík, asi 15-16, dal dolu gate a začal čurať. Teda ja som si myslel že vylučuje.. on otriasa… otriasa.. a zrazu vidím že to nemá s čuraním vôbec nič spoločné. Exhibicionista?? Tu v okresnom mestečku? No super.  Po hodinke a pol idem do spŕch. Vedľa je dedko s malým vnukom a po otázke .. „dedo? Prečo on nemá také chlpaté ramená a ty ano? „ počujem .. plesk a „ neočumuj a umy sa priadne, ušetríme babke za drevo…“Pri prezliekaní v skrinkovej šatni  pribehli dvaja chalani, jeden asi 8 ročný druhý tak 4. Pri utieraní hlavy som začul fučanie a hlas toho maličkého.. veď mi pomoz, vidís ze nedočiahnem … asi sa snaží v skrinke zavesiť svoju bundu na vysoký háčik. „Ak si nezavesíš, nepôjdeš sa kúpať vyhŕkne ten starší.. mladý začne fňukať  a pomáha to, lebo sa mentorsky ozve. „Ak by si ma nemal, krpec, nejdeš ani do bazéna.. ponáhľaj.. mamka už určite čaká.“

Cestou autom domov počúvam celoštátne vysielanie, ktoré  je prerušené spravodajstvom o dopravnej situácii.“ Na celom Slovensku je  polojasno, situácia na cestách je pokojná, len na východe upozorňujeme vodičov že Soroška je tesne pred vrcholom celá mokrá…. Pohľad mi zablúdil na omrznuté dva stožiare na Inovci osvetlené zapadajúcim zimným slniečkom. Na oblohe kreslia štyri lietadlá rovnobežky a my po dobrom kúpaní smerujeme domov k voňavej káve…

Tri planetárne ohniská, ktoré môžu prerásť do svetového konfliktu v priebehu hodín.

19.04.2024

Na blízkom východe sa dnes piatok 19.4.2024 rozhorieva veľký vojenský konflikt: Blízky východ sa dnes po zasadnutí izraelského vojnového kabinetu pripravuje na izraelský „odvetný“ útok na Irán. Izraelské letectvo tvrdí, že dokončilo „prípravu“ a že útok je „bezprostredný“. Americkí predstavitelia oznámili WSJ, že sa domnievajú, že Izrael dnes [...]

Rusi bojujú poučení z minulosti. Použili znova taktiku UŤAHANIA protivníka a to všetkých štátov EU.

15.04.2024

Aby sme lepšie pochopili čo sa deje teraz na Ukrajine, musíme sa vrátiť hlboko pred druhú svetovú vojnu, do čias Ruského ťaženia spojených Európskych vojsk pod Napoleonom 1812-13. Z dejepisu registrujeme ako hlavného strojcu ruského víťazstva Kutuzova, no nebyť žiarivej hviezdy mladého pruského stratéga Carla von Clausewitza ( 1780-1831) by sa ten úspech pravdepodobne [...]

Útok Iránu sa očakával, má spojitosť s vojnou na Ukrajine?

14.04.2024

Irán v sobotu spustil rozsiahly letecký útok na Izrael v reakcii na nedávny útok na iránsky konzulát v Damasku pripisovaný židovskému štátu. Iránske revolučné gardy oznámili, že útočia desiatkami dronov a rakiet, izraelská armáda predtým uviedla, že drony z Iránu poletia niekoľko hodín. Izraelský premiér Benjamin Netanjahu vo vyhlásení povedal, že Izrael sa na [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 06:51

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 548
Celková čítanosť: 3137874x
Priemerná čítanosť článkov: 5726x

Autor blogu

Kategórie

Archív