Založ si blog

Archív: júl, 2011

Kartelová dohoda a internetové noviny? “ PIANO!“

Minule som písal ako ma jedno ráno poriadne vytočilo piano. Všetky tituly na jednej hlavnej stránke boli zakľúčované.. že zaplať si „Piano“ a budeš môcť čítať. Na moju sťažnosť danému denníku mi odpovedali, ak nemáte zaplatené „Piano“, tak si počkajte a po 8,00 sú skoro všetky články prístupné. Toto mi nestačí. Tak som sa pozrel čo to je vlastne […]

Pokračovanie článku

Minister práce je ministrom len PODNIKATEĽOV!!

K tomuto záveru som dospel po jeho vyjadrení komentujúc prijatie nového „ Zákonníka práce“. Tento pán, ktorý má byť ministrom pre všetkých občanov, teda aj pre pracujúcich a živnostníkov, či dokonca aj nezamestnaných, sa vyjadrí : „Zákonník je najprogresívnejším Zákonníkom v histórii Slovenska. A to aj v porovnaní s najbližšími susedmi.“… […]

Pokračovanie článku

Koho tento štát lieči zadarmo?? Opilcov, fajčiarov,gemblerov a chorých na AIDS – tlstých nie.

Minule som tak uvažoval, koho vlastne štát lieči bezplatne? Lebo mám skúsenosť, koho nelieči .. Kamošova dcéra trpí od malička obezitou.. má tri deti, dve štíhle a jedno tlsté… ale až tak tlsté, že sa to volá morbídna obezita. Je to diagnóza pri ktorej je nadváha viac ako 45 kg. Táto dcéra mala nadváhu viac ako 100 kg. Od svojich 10 rokoch chodila po […]

Pokračovanie článku

Zisk zdravotných poisťovní .. morálka alebo obchod??

Zákaz zisku súkromnej spoločnosti je v ére kapitalizmu hlúposť. Preto nemohol obstáť zákon o zákaze zisku zdravotných poisťovní pred ústavným súdom. Nemôžeme predsa akejkoľvek súkromnej spoločnosti zakázať vytvárať zisk, ak je ho schopná vytvoriť. „AK JE HO SCHOPNÁ VYTVORIŤ“… na toto by som upriamil moju aj Vašu pozornosť. Dopredu píšem, že nie som […]

Pokračovanie článku

Ak si niekoľkonásobný vrah, môžeš behať po slobode, lebo polícia a súdnictvo urobili pre to VŠETKO.

Karol MELLO…. čítate o ňom v knižke „Boss všetkých Bossov“, kde autor podrobne opisuje vraždy a konanie skupiny zvanej „Černákovci“. Čítame o ňom niekoľko rokov v novinách, počúvame v televízii. Že vraj je to niekoľkonásobný vrah a treba ho za to posadiť. Dokonca po nepozornosti svojej kamošky je aj chytený v Poľsku a deportovaný na Slovensko. […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Biden posiela Kyjevu muníciu i obrnené vozidlá. Putinovi sa peniaze na vojnu nemíňajú

ONLINE: Biden posiela Kyjevu muníciu i obrnené vozidlá. Putinovi sa peniaze na vojnu nemíňajú

24.04.2024 06:00

Viedenský inštitút pre medzinárodné ekonomické štúdie vo svojej prognóze uviedol, že ruská ekonomika tento rok vzrastie o 2,8 % a v budúcom roku o 2,5 %.

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 548
Celková čítanosť: 3137137x
Priemerná čítanosť článkov: 5725x

Autor blogu

Kategórie

Archív