Založ si blog

Archív: október, 2016

Ako som zasa nakupoval v Mescu a chcela ma buzerovať automatická pokladňa.

Mal som chvíľku čas pred obedom s manželkou, tak som skočil do Mesca na malý nákup. Asi 15 položiek som mal v košíku, keď tu telefonát.. „no kde si ? my sme už na mieste a vyberáme si.“ Zo zásady ochrany pracovných miest ženičiek v kasách , aby neprišli o prácu , nepoužívam tie ich automatické kasy pravidelne. Vyhýbam sa im, no tí veľkpodnikatelia stiahli […]

Pokračovanie článku

Chystaná provokácia na Ukrajine? Ruské ministerstvo obrany varuje. . . Ja vidím omnoho širší kontext.

Dňa 4.10. 2016 o 21:05 zverejnilo Ministerstvo obrany RF informáciu, ktorá pochádza z rôznych dôveryhodných kanálov tajných služieb. Podľa tejto informácie sa chystá v najbližších dňoch provokácia pripravená Ukrajinskými tajnými službami. Jej súčasťou bude obvinenie niektorých ruských dôstojníkov zo špionáže, ktorí slúžia v „Spoločnom centre na […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Tlak od spojencov? Grécko odovzdá systém Patriot Ukrajine. Rusi zintenzívnili útoky na všetkých frontoch

ONLINE: Tlak od spojencov? Grécko odovzdá systém Patriot Ukrajine. Rusi zintenzívnili útoky na všetkých frontoch

24.04.2024 06:00

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

Zničme Rusom Krymský most, ozýva sa opäť z Kyjeva. Príde úder naraz zo vzduchu aj z mora?

Zničme Rusom Krymský most, ozýva sa opäť z Kyjeva. Príde úder naraz zo vzduchu aj z mora?

24.04.2024 10:00

Aké zbrane by Ukrajinci potrebovali, aby udreli na most ponad Kerčský prieliv? Možno nielen rakety, ale aj bezpilotné lietadlá a námorné drony.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 548
Celková čítanosť: 3136907x
Priemerná čítanosť článkov: 5724x

Autor blogu

Kategórie

Archív