Založ si blog

Ako som zasa nakupoval v Mescu a chcela ma buzerovať automatická pokladňa.

parkyhMal som chvíľku čas pred obedom s manželkou, tak som skočil do Mesca na malý nákup. Asi 15 položiek som mal v košíku, keď tu telefonát.. „no kde si ? my sme už na mieste a vyberáme si.“

Zo zásady ochrany pracovných miest ženičiek v kasách , aby neprišli o prácu , nepoužívam tie ich automatické kasy pravidelne. Vyhýbam sa im, no tí veľkpodnikatelia stiahli kasírky  a ponechali dve fungujúce s obsluhou, kde bolo v každej asi 5 kopcom natlačených  vozíkov. Tak som chtiac-nechtiac  použiť po dlhej dobe zasa ten samoblokujúci vynález. Mal som v košíku aj „Párky s telecím masem“ , z ktorých zmizla tretina mäsa, lebo ich zloženie bolo nasledujúce…vepřové maso-65%, hovězí maso  -3% TELECÍ MASO -2% SLOVOM DVE CELÉ percentá.. Komu stojí  takýto podvod za námahu?? Kde je norma , ktorá zakáže konečne klamať zákazníka? Ak má niečo v názve tak by to aj malo tvoriť vo výrobku asi podstatnú časť, či nie??? V tomto prípade bol v tých párkoch s teľacím asi ritný otvor teľaťa a chlpy z jeho chvosta…

Všetko prebiehalo v pohode, až na fakt, že červená paprika bola zaradená v ovocí a ja som ju hľadal v zelenine, vianočka nebola v kochlíku kde bola nakreslená ale som musel hľadať podľa názvu vianočka.  A potom prišiel vrchol dnešného nákupného programu.. Priložím balenie 6x baldovská , samozrejme z fľaše načíta kód len jedného kusa. Pritom na rúčke balenia je iné číslo s čiarovým kódom, ktoré by mohlo byť v počítači ako 6x baldovská.. Nikde nevidím jednoduchú voľbu x6. Privolám mladíka, že „prečo nikde na monitore nie je jednoduchý prístup k navýšeniu počtu tovaru?“ Dajte tovar späť do košíka, počúvnem, on niečo pomačká a nahadzuje 6 kusov a potom pípne ručne  kód jednej fľaše. „ Prečo nemôžete mať v systéme zaradené aj to kódovanie pre 6sť balenie?? „ Lebo my máme v systéme po jednej fľaši“ odpovedá. To predsa viem, ale sa pýtam, prečo nemáte aj inú položku pre šesťpaket?  Nedám sa odbiť odpoveďou, ktorá neodpovedala na moju otázku.  Arogantne si ma premeral a zopakoval… lebo my to máme po fľašiach.. dokončil nahodenie mojej šestky, bliklo na monitore 3,45 otočil sa a odišiel, nečakajúc ako dopadnem. Bola to posledná položka z nákupu, položím ju do baliaceho priestoru a tá sviňa automatická mi škodoradostne hlási“ neznámy tovar v baliacom priestore“!!! Nedáva mi šancu platiť ale znova otravuje.. Vidím mladíka ako sa ku mne otáča ,stretnú sa nám oči .. moja reakcia?? DOVIDENIA! Pozdravím ho a odchádzam nechajúc všetok tovar v tej automatickej kase, ktorá  ani neslúži na rýchlejšie vybavenie, ale len na zvýšenie zisku reťazca, ktorý obsluhuje jedným pracovníkom asi 8 kás namiesto jednej a päť predavačiek mohol prepustiť….

Mladý muž zrejme nenávidí svoju prácu, keď  nepočkal na doblokovanie poslednej položky pri mojej kase a nechal si tú elektronickú mrchu vychutnať si víťazstvo, v podobe nemožnosti zaplatenia a nútenia ma znova volať obsluhu. Nestalo sa a už NIKDY sa ani nestane. Radšej hladom skapem.

Tri planetárne ohniská, ktoré môžu prerásť do svetového konfliktu v priebehu hodín.

19.04.2024

Na blízkom východe sa dnes piatok 19.4.2024 rozhorieva veľký vojenský konflikt: Blízky východ sa dnes po zasadnutí izraelského vojnového kabinetu pripravuje na izraelský „odvetný“ útok na Irán. Izraelské letectvo tvrdí, že dokončilo „prípravu“ a že útok je „bezprostredný“. Americkí predstavitelia oznámili WSJ, že sa domnievajú, že Izrael dnes [...]

Rusi bojujú poučení z minulosti. Použili znova taktiku UŤAHANIA protivníka a to všetkých štátov EU.

15.04.2024

Aby sme lepšie pochopili čo sa deje teraz na Ukrajine, musíme sa vrátiť hlboko pred druhú svetovú vojnu, do čias Ruského ťaženia spojených Európskych vojsk pod Napoleonom 1812-13. Z dejepisu registrujeme ako hlavného strojcu ruského víťazstva Kutuzova, no nebyť žiarivej hviezdy mladého pruského stratéga Carla von Clausewitza ( 1780-1831) by sa ten úspech pravdepodobne [...]

Útok Iránu sa očakával, má spojitosť s vojnou na Ukrajine?

14.04.2024

Irán v sobotu spustil rozsiahly letecký útok na Izrael v reakcii na nedávny útok na iránsky konzulát v Damasku pripisovaný židovskému štátu. Iránske revolučné gardy oznámili, že útočia desiatkami dronov a rakiet, izraelská armáda predtým uviedla, že drony z Iránu poletia niekoľko hodín. Izraelský premiér Benjamin Netanjahu vo vyhlásení povedal, že Izrael sa na [...]

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 548
Celková čítanosť: 3133154x
Priemerná čítanosť článkov: 5717x

Autor blogu

Kategórie

Archív