Založ si blog

Archív: august, 2023

Moja prvá thajská masáž. Lepšie raz zažiť ako sto krát počuť.

Bolelo ma veľmi rameno až po lakeť od krčnej chrbtice. Hlavne v noci som nevedel, kam si mám položiť ruku, šla odpadnúť. Po mesačnej samoliečbe som navštívil kamoša dochtora s titulom, že vraj pomôž. Nasadil prísny pohľad, ako som očakával zhodnotil moju nadváhu a naordinoval mi asi 10 procedúr, na ktoré som poctivo chodil skoro dva mesiace. Hurá, bolesť napokon […]

Pokračovanie článku

Kedy je správne a kedy nesprávne podporenie prevratov? Bude intervencia v Nigeri ďalšou v rade ?

Niger: Vojaci z prezidentskej gardy v krajine prevzali moc a zadržali prezidenta Mohammada Bazouma 26. júla, čo vyvolalo medzinárodné odsúdenie a hrozbu vojenského vpádu susedných západoafrických krajín. Lídri prevratu v nedeľu uzatvorili vzdušný priestor Nigérie a varovali pred akoukoľvek zahraničnou intervenciou. Niger je bývalou kolóniou Francúzska a to tam má asi 1500 […]

Pokračovanie článku

Krátkodobá pamäť ma začína srdiť. Ako som 3x zabudol čo chcem.

Kedysi som mal výbornú pamäť a dalo sa na ňu spoľahnúť. Celé moje roky učenia, a nebolo ich málo, len asi 20, som nemal problémy s pamäťou. Po prečítaní aj komplikovaných vecí som ich vedel reprodukovať a tak mi nerobilo učenie žiaden problém. 9 rokov ZDŠ, 4 roky strednej 5 rokov vysokej a 2 roky nadstavby vysokej utiekli a pamäť ma nikdy nesklamala. Dokonca ani v práci […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 548
Celková čítanosť: 3138720x
Priemerná čítanosť článkov: 5728x

Autor blogu

Kategórie

Archív