Založ si blog

Politickí zlodeji nikdy nevedia že dostali úplatok. . . trpia nevinní politici! ?

Niekde v somárove, skoro v  centre Európy: „Nesiem si tak domov kartón dobrého vína a čo sa vám nestane?“  „Zastavia ma policajti a ten jeden šuhaj  mávne čarovným obuškom.. a ľaľa ho papľuhu… v mojom kartóne miesto dobrého vínka je mizerných sedem miliónov korún. Čo asi tak mám s tými prachami robiť? Víno sa dá aspoň vypiť. A oni majú tú drzosť , že presviedčajú celý národ, že som si niesol domov úplatok.  Je to sprostá politická poprava opozičného politika….“ Nájdu mi pod podlahou  v dome 30 melónov , a čo ja mám s tým? Môžem ja za to, že vás murári aj z kože zoderú pri stavbe? A ešte si to tam aj schovajú??“ ….

Niekde v „somárove bratskom“ skoro v centre Európy: „Sedím si v úrade, na „pražský Karlín“ z okna síce nedovidím, ale aj tak mám pekný výhľad ,prijmem návštevu, kecáme o čomkoľvek , o nejakých tých stavbách, predajoch budov, ako sa darí deťom, ako je na tom pes a jachta na Jadrane.. Dostanem kuriérom list  od tetky z Ameriky, nechám si ho položiť do kufríka…. vtom  vrazí komando žabiek zelených pre istotu navlečených do čierneho.. revú , filmujú.. hrabú sa mi v kufríku.. a čo sa nestane?? Miesto listu  je v obálke niekoľko stotisíc korún( pol melóna)… asi mi tetka poslala miesto listu  svoj dôchodok.. no za ten svet neviem ako sa tam zjavili prachy!„ Až mi  „Mráz „ prebehol po chrbte.. lebo ma chceli vopchať k „Hromade“ zlodejov…. našťastie súd ma oslobodil, lebo ozaj som nevedel , ako sa tie prachy dostali do môjho kufríka…“  Dobrý človek a štátny úradník si nikdy nemôže byť istý, či ho nechce niekto zo závisti nechať posadiť do basy.. Vďaka našej ostražitej justícii však môžeme MY poctiví  nie zlodeji žiť a pokojne si užívať plody našej poctivej práce. Že nám plodí omnoho viac ako vám všetkým?? Asi  ste málo hnojili a vaša práca je u asi vyčerpaná….“

Sedím si tak v kancelárii , popíjam „Račiansky výber“ „ biely“ keď tu zrazu niekto zaklope na moje dvere…  že by chcel pokecať o výstavbe domov…. Dobrých obytných domov nie je nikdy dosť, tak sú predsa potrebné…  všetko je dohodnuté..  stavia sa.. a zrazu ma zavrú ako zlodeja.. že som mal pýtať 5 melónov za tie domy.. somarina.. čo majú?? Nahrávky telefonátov?  Svedkov?  Síce ma najskôr dva krát odsúdili na 5 rokov( ako keby sa tí talárnici dohodli) no museli ma pustiť… lebo veriaci sa svorne modlili za moju nevinu a stal sa zázrak.. policajti zrazu nevedeli nájsť žiadne nahrávky.. a ich prepis je predsa nedostatočný dôkaz.. Pravda sa ukázala, som bol nevinný od samého začiatku. Veď aj hen kamarát  „Paľo“ to povedal.. a on to musí vedieť najlepšie.. lebo ministroval… „Tento prípad sa od začiatku pohyboval na hrane, čo sa týka dôkazov. Vyšetrovateľ, prokurátor aj súd si museli postupne klásť otázku, či je tam vina alebo nevina,“ uviedol  minister. Tak čo všetci chú?? Že sa všetko stratilo a dokonca som nič neprevzal, lebo mi to prezradili??? Veď som nič neurobil.. a mať kamarátov predsa nie je trestné..  To musel pochopiť až tretí Špecializovaný trestný súd?? Čo na tých nižších sú nechápavci??  Vláčia ma po súdoch 6 rokov.. vezmú mi dobré meno a čo ja teraz????

 

Asi takto dopadne „gorilla“ či skoro všetky náznaky toho, že niektorí politici  sú nečestní… ako by mohli? Pod tak veľkou verejnou kontrolou?  Ako by sa niečo mohlo manipulovať?? Veď všetci všetko vidia a pravda sa vždy ukáže…. či????  Ani si neviem narýchlo spomenúť ktože to bol ministrom privatizácie keď mal 29 rokov?? Že jeho kamarát niečo? Niekde??? Veď to nie on… A že vyzerajú niekedy pri svojej obhajobe smiešne?? a národ si myslí že sú „klauni“- cirkus jeden!? No a čo! Niekedy je celkom príjemné byť „klaunom“

A tak musia stovky nevinných poctivých politikov trpieť podozrenia z úplatkárstva, ktoré samozrejme nikdy nebolo…. v krajine za sedmoro horami, kde sa voda sypala a piesok sa lial..

 

 

 

Tri planetárne ohniská, ktoré môžu prerásť do svetového konfliktu v priebehu hodín.

19.04.2024

Na blízkom východe sa dnes piatok 19.4.2024 rozhorieva veľký vojenský konflikt: Blízky východ sa dnes po zasadnutí izraelského vojnového kabinetu pripravuje na izraelský „odvetný“ útok na Irán. Izraelské letectvo tvrdí, že dokončilo „prípravu“ a že útok je „bezprostredný“. Americkí predstavitelia oznámili WSJ, že sa domnievajú, že Izrael dnes [...]

Rusi bojujú poučení z minulosti. Použili znova taktiku UŤAHANIA protivníka a to všetkých štátov EU.

15.04.2024

Aby sme lepšie pochopili čo sa deje teraz na Ukrajine, musíme sa vrátiť hlboko pred druhú svetovú vojnu, do čias Ruského ťaženia spojených Európskych vojsk pod Napoleonom 1812-13. Z dejepisu registrujeme ako hlavného strojcu ruského víťazstva Kutuzova, no nebyť žiarivej hviezdy mladého pruského stratéga Carla von Clausewitza ( 1780-1831) by sa ten úspech pravdepodobne [...]

Útok Iránu sa očakával, má spojitosť s vojnou na Ukrajine?

14.04.2024

Irán v sobotu spustil rozsiahly letecký útok na Izrael v reakcii na nedávny útok na iránsky konzulát v Damasku pripisovaný židovskému štátu. Iránske revolučné gardy oznámili, že útočia desiatkami dronov a rakiet, izraelská armáda predtým uviedla, že drony z Iránu poletia niekoľko hodín. Izraelský premiér Benjamin Netanjahu vo vyhlásení povedal, že Izrael sa na [...]

Saleziáni, majstrovstvá Slovenska, hokejbal, kategória U15, Nová Dubnica, mReportér

Aj kresťania sa vedia zabávať. Po omši to roztočili s hokejkami na ihrisku

24.04.2024 05:00

Zábery z vydarenej akcie zachytil mReportér Daniel Imriška.

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 548
Celková čítanosť: 3136395x
Priemerná čítanosť článkov: 5723x

Autor blogu

Kategórie

Archív