Niečo nesedí v oficiálnej simulácii Jak 42 . . .

Dobrý deň, myslím že posledný krát sa musím vyjadriť k jak42 a jeho pádu z 7.9.2011 v Jaroslavli. Bolo zverejnené oficiálne video zo simulácie vzletu. Ako príčina pádu bola ustanovená skutočnosť, že jeden z pilotov počas vzletu pribrzďoval. preto sa nemohli odlepiť od dráhy včas a keď sa odlepili, tak prekročili kritický uhol nábehu a preto spadli. Ano . .. ten signál čo počujete pípať tesne red pádom je signalizácia prekročenia kritického uhlu nábehu. Je to uhol pozdĺžnej osi lietadla  vzhľadom k  vektoru rýchlosti pohybu… radšej k  zemi-vodorovnej rovine- pre zjednodušenie..pri štartre.. inak je trošku zložitejšie) ktorý ak prekročíte, tak sa vám odtrhnú prúdnice vzduch od krídla, to prestane niesť a lietadlo spadne na zem…. presne toto sa stalo.

Mňa však zaujala úplne iná vec. Po spustení generátora alebo motorov musí tlak v oboch hydraulických systémoch vystúpať na 150.. a dobre sa pozerajte na simuláciu.. stále je na NULE. potom keď sa na chvíľku pohne smerom nahor, tak dosiahne max 40… tlak v hydraulických akumulátoroch je vo všetkých ruských lietadlách 60.. to znamená že buď je zlá simulácia.. alebo im nefungovala hydraulika.. A tak keď hlásia klapky 20 stupňov.. boli tam????? ak nebol tlak hydrauliky, tak tam byť nemohli.. zahlásili to len zo zvyku, lebo tam bývajú.. a sme pri probléme.. on hlási sklopné nábežné hrany vysunuté, klapky 20.  teoria o brzdení podvozkom… ja som o nej písal už dávno pred oficiálnym záverom….http://simon22.blog.pravda.sk/2011/09/19/vizualizacia-dat-z-havarijnych-zapisovacov-asi-neodhali-pricinu-havarie-preco/ ale.. pri tejto teórii by lietadlo NEDOSIAHLO včas VZLETOVÚ rýchlosť.. nech už je to 200 alebo 210…. ale ako počujeme zo záznamu komunikácie.. ich rýchlosť rástla až na 230..- 250. teda aj pri brzdení  ale pri správnej konfigurácii krídla a stabilizátora by sa lietadlo ODPÚTALO.. lebo vztlaková sila by bola dostatočná… lebo brzdenie by bránilo dosiahnutiu vzletovej rýchlosti… ale po jej dosiahnutí by už nebránilo vzletu ( lebo tam je už len pomer hmotnosti odporov aerodynamických a vtlzakovej sily… ak je táto väčšia ako to ostatné, tak lietadlo vzlietne)…tomu môže zabrániť jedine nedostatočná vztlaková sila… a tá môže byť buď pre zle nastavený stabilizátor- nedosiahnete zdvihnutia nosa lietadla..  ( oni hovoria že majú na vzlet)  alebo pre nevysunuté klapky( nábežné hrany) do správnej polohy.. oni vravia20.. že vzlet… ale ak by boli viac alebo menej, tak toto by spôsobilo.. ak menej.. malá vztlaková sila.. a nedá sa nahradiť vyššou rýchlosťou. Ak by boli klapky až k pristávacím.. tak by sa im tiež nepodarilo vzlietnuť, lebo prírastok vztlaku od nich by bol menší ako dodatočný aerodynamický odpor…..

PREČO SÚ TLAKY HYDRAULIKY v oboch systémoch na 40??????  chyba simulácie??? myslím si že predsa len KLAPKY neboli v tej správnej polohe…

http://spravy.pravda.sk/rusi-zverejnili-pocitacovu-simulaciu-havarie-aj-s-prepisom-rozhovoru-1mk-/sk_svet.asp?c=A111110_151303_sk_svet_p12 celý prepis rozhovoru na palube a simulácia vzletu.. sledujte prístroje.. nik nehovorí o tej hydraulike.. v príprave k spusteniu hovoria že je 150….. ale prečo nie na prístrojoch na palube?? ja len toľko

ps.. ked dá jeden z pilotov motory na volnobeh.. ( tesne pred pádom)zreve druhý VPERIOD.. teda dopredu..to tiež nie je nikde napísané…. jedno je isté.. lietadlo sa nechcelo odpútať a preto ho násilím zdvihli, čo však privodilo prekročenie kritického uhlu nábehu , stratu vztlaku a pád lietadla.. to už nič nezmení..

foto z kamery v predpolí: je toto vzletová poloha klapiek?? ja vidím štrbinu, čo mi pripadá že sú vysunuté viac ako 20 st…

NATO a jeho financovanie. Ľudstvo mrhá prostriedkami, ktoré potrebuje pre svoje napredovanie.

05.12.2024

The Epochtimes… 4.12.2024, svoje, global fire power. V roku 2014 si NATO stanovilo cieľ, že všetci členovia by mali do roku 2024 vyčleniť výdavky na obranu 2 percentá svojho HDP. V júli 2023 podpísali členovia NATO na samite v litovskom hlavnom meste Vilnius komuniké , v ktorom sa obnovilo 2-percentné minimum. Oficiálne údaje NATO za rok 2023 zverejnené v marci tohto roku [...]

Dianie vo svete plné neúspechov prozápadnej politiky. Môže za to hybridná vojna ?

05.12.2024

Vo Francúzsku 4.12.24 padla vláda: Politická kríza vo Francúzsku je horšia ako bežné politické krízy. Za normálnych okolností, keď demokratická krajina prechádza turbulenciami, existuje určitá perspektíva, že sa turbulencie končia. Dnes nie v Paríži. Ak vôbec niečo, pád Michela Barniera – zvrhnutého v parlamente vyslovením nedôvery – hrozí, že vytvorí vzorec pre [...]

Iba hrdinstvo Ukrajincov nestačí, podmienky prímeria-mieru musia byť reálne a vyhovovať aj jej spojencom a nepriateľom.

02.12.2024

Novozvolený prezident Donald Trump v stredu vymenoval armádneho generálporučíka na dôchodku Keitha Kellogga za svojho osobitného vyslanca pre Ukrajinu a Rusko. Tento muž prešiel vojnami vo Vietname aj v Perzskom zálive. Pracoval na rôznych vojenských a napokon aj politických pozíciách. „Keith viedol významnú vojenskú a obchodnú kariéru, vrátane pôsobenia vo veľmi [...]

Michal Truban

Staronovým šéfom Špecializovaného trestného súdu bude Michal Truban. Chce prísť s novým poriadkom

06.12.2024 14:50

Truban doplnil, že by chcel zaviesť lehoty pre sudcov na vybavovanie agendy.

Calin Georgescu

Rusko zasahovalo do volieb, zistili tajné služby. V Rumunsku si zopakujú voľby prezidenta

06.12.2024 14:41, aktualizované: 14:48

Rumunský ústavný súd anuloval výsledky prvého kola prezidentských volieb.

nehoda, Diaľnica D4

Vážna nehoda v blízkosti diaľnice D4: Cesta je uzavretá. Na Bielej Hore sa skrížil kamión

06.12.2024 14:40, aktualizované: 14:55

Podľa doposiaľ nezistených príčin tam došlo k zrážke dvoch osobných motorových vozidiel.

Andrej Plenkovič

Opozícia hovorí o mafiánskych praktikách. Plenkovič ustál hlasovanie o nedôvere

06.12.2024 14:01

Chorvátsky minister Beroša je namočený do podvodu preplatenia mikroskopov o viac ako 600 000 eur na náklady daňových poplatníkov.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 582
Celková čítanosť: 3334561x
Priemerná čítanosť článkov: 5729x

Autor blogu

Kategórie

Archív