Niečo nesedí v oficiálnej simulácii Jak 42 . . .

Dobrý deň, myslím že posledný krát sa musím vyjadriť k jak42 a jeho pádu z 7.9.2011 v Jaroslavli. Bolo zverejnené oficiálne video zo simulácie vzletu. Ako príčina pádu bola ustanovená skutočnosť, že jeden z pilotov počas vzletu pribrzďoval. preto sa nemohli odlepiť od dráhy včas a keď sa odlepili, tak prekročili kritický uhol nábehu a preto spadli. Ano . .. ten signál čo počujete pípať tesne red pádom je signalizácia prekročenia kritického uhlu nábehu. Je to uhol pozdĺžnej osi lietadla  vzhľadom k  vektoru rýchlosti pohybu… radšej k  zemi-vodorovnej rovine- pre zjednodušenie..pri štartre.. inak je trošku zložitejšie) ktorý ak prekročíte, tak sa vám odtrhnú prúdnice vzduch od krídla, to prestane niesť a lietadlo spadne na zem…. presne toto sa stalo.

Mňa však zaujala úplne iná vec. Po spustení generátora alebo motorov musí tlak v oboch hydraulických systémoch vystúpať na 150.. a dobre sa pozerajte na simuláciu.. stále je na NULE. potom keď sa na chvíľku pohne smerom nahor, tak dosiahne max 40… tlak v hydraulických akumulátoroch je vo všetkých ruských lietadlách 60.. to znamená že buď je zlá simulácia.. alebo im nefungovala hydraulika.. A tak keď hlásia klapky 20 stupňov.. boli tam????? ak nebol tlak hydrauliky, tak tam byť nemohli.. zahlásili to len zo zvyku, lebo tam bývajú.. a sme pri probléme.. on hlási sklopné nábežné hrany vysunuté, klapky 20.  teoria o brzdení podvozkom… ja som o nej písal už dávno pred oficiálnym záverom….http://simon22.blog.pravda.sk/2011/09/19/vizualizacia-dat-z-havarijnych-zapisovacov-asi-neodhali-pricinu-havarie-preco/ ale.. pri tejto teórii by lietadlo NEDOSIAHLO včas VZLETOVÚ rýchlosť.. nech už je to 200 alebo 210…. ale ako počujeme zo záznamu komunikácie.. ich rýchlosť rástla až na 230..- 250. teda aj pri brzdení  ale pri správnej konfigurácii krídla a stabilizátora by sa lietadlo ODPÚTALO.. lebo vztlaková sila by bola dostatočná… lebo brzdenie by bránilo dosiahnutiu vzletovej rýchlosti… ale po jej dosiahnutí by už nebránilo vzletu ( lebo tam je už len pomer hmotnosti odporov aerodynamických a vtlzakovej sily… ak je táto väčšia ako to ostatné, tak lietadlo vzlietne)…tomu môže zabrániť jedine nedostatočná vztlaková sila… a tá môže byť buď pre zle nastavený stabilizátor- nedosiahnete zdvihnutia nosa lietadla..  ( oni hovoria že majú na vzlet)  alebo pre nevysunuté klapky( nábežné hrany) do správnej polohy.. oni vravia20.. že vzlet… ale ak by boli viac alebo menej, tak toto by spôsobilo.. ak menej.. malá vztlaková sila.. a nedá sa nahradiť vyššou rýchlosťou. Ak by boli klapky až k pristávacím.. tak by sa im tiež nepodarilo vzlietnuť, lebo prírastok vztlaku od nich by bol menší ako dodatočný aerodynamický odpor…..

PREČO SÚ TLAKY HYDRAULIKY v oboch systémoch na 40??????  chyba simulácie??? myslím si že predsa len KLAPKY neboli v tej správnej polohe…

http://spravy.pravda.sk/rusi-zverejnili-pocitacovu-simulaciu-havarie-aj-s-prepisom-rozhovoru-1mk-/sk_svet.asp?c=A111110_151303_sk_svet_p12 celý prepis rozhovoru na palube a simulácia vzletu.. sledujte prístroje.. nik nehovorí o tej hydraulike.. v príprave k spusteniu hovoria že je 150….. ale prečo nie na prístrojoch na palube?? ja len toľko

ps.. ked dá jeden z pilotov motory na volnobeh.. ( tesne pred pádom)zreve druhý VPERIOD.. teda dopredu..to tiež nie je nikde napísané…. jedno je isté.. lietadlo sa nechcelo odpútať a preto ho násilím zdvihli, čo však privodilo prekročenie kritického uhlu nábehu , stratu vztlaku a pád lietadla.. to už nič nezmení..

foto z kamery v predpolí: je toto vzletová poloha klapiek?? ja vidím štrbinu, čo mi pripadá že sú vysunuté viac ako 20 st…

Je čas ukončiť vojnu, nebezpečie jej rozšírenia rétorikou politikov sa zvyšuje.

09.09.2025

Vopred upozorňujem, že sa snažím opísať deje ktoré prebiehajú a nesnažím sa podporiť žiadnu zo strán vojny, lebo ako bývalý profesionálny vojak s dostatočným vojenským vzdelaním a praxou vidím nebezpečenstvo prerastenia konfliktu z regionálneho na väčší. Netrpím ani Kyjevským ani Kremeľským šírením ich právd, viem ako sa informuje verejnosť počas konfliktov. [...]

Môžu USA vypnúť užívateľovi F35 na diaľku? ?

04.09.2025

Šíri sa „pravda“, ktorá tvrdí, že niektoré štáty rušia objednávky F35, lebo im ich môžu USA na diaľku vypnúť. Podľa mojich informácií je to asi takto: „systém IFF“, Identification Friend or Foe – teda palubný odpovedač, ktorým lietadlá signalizujú svoju identitu radaru protivzdušnej obrany alebo iným lietadlám. V takomto prípade [...]

Zelenskyj je prezidentom, no bez platného mandátu. Platí ústava a nie zákon ktorý je s textom ústavy v rozpore.

26.08.2025

Začnem všeobecne platným princípom práva a nadradenosti právnych noriem. V prípade, že text obyčajného zákona protirečí textu Ústavy, platí text Ústavy. Toto je základná zásada každého právneho štátu (princip ústavnosti) a je explicitne zakotvená aj v Ústave Ukrajiny. Hierarchia právnych predpisov: Ústava je najvyšší zákon krajiny. Všetky ostatné zákony a [...]

Philippines US Military

Zelenskyj ďakuje armáde za mohutný úder na ruskú infraštruktúru. Moskva tvrdí, že Ukrajina útočila aj americkými raketami

14.09.2025 21:54

Zelenskyj označil útoky na ruské ropné rafinérie, ich terminály a ropné sklady za „najúčinnejšie sankcie". Škody sú vraj významné.

Charlie Kirk, Spencer Cox, guvernér Utah

Guvernér Utahu: Podozrivý z vraždy Charlieho Kirka vyznával ľavicovú ideológiu. Prezradil detaily vyšetrovania

14.09.2025 21:34

Muž podozrivý z vraždy amerického konzervatívneho aktivistu a influencera Charlieho Kirka „nespolupracuje“ s vyšetrovateľmi.

Izrael Gaza Palestínčania streľba priechod pomoc-obete

Prvá skupina detí z Pásma Gazy je na ceste do Británie. Najnovšie údery zabili najmenej 40 ľudí

14.09.2025 21:13, aktualizované: 22:29

Bude im poskytnutá lekárska starostlivosť.

Turecko, protest

Desaťtisíce Turkov vyšlo do ulíc: Erdoganovej vláde odkázali, že sa bojí demokracie

14.09.2025 19:40

V prejave z pódia líder CHP Özgür Özel povedal, že dav sa zhromaždil, aby „vystúpil proti (súdnemu) prevratu“ namierenému proti strane.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 644
Celková čítanosť: 3657308x
Priemerná čítanosť článkov: 5679x

Autor blogu

Kategórie

Archív