Niečo nesedí v oficiálnej simulácii Jak 42 . . .

Dobrý deň, myslím že posledný krát sa musím vyjadriť k jak42 a jeho pádu z 7.9.2011 v Jaroslavli. Bolo zverejnené oficiálne video zo simulácie vzletu. Ako príčina pádu bola ustanovená skutočnosť, že jeden z pilotov počas vzletu pribrzďoval. preto sa nemohli odlepiť od dráhy včas a keď sa odlepili, tak prekročili kritický uhol nábehu a preto spadli. Ano . .. ten signál čo počujete pípať tesne red pádom je signalizácia prekročenia kritického uhlu nábehu. Je to uhol pozdĺžnej osi lietadla  vzhľadom k  vektoru rýchlosti pohybu… radšej k  zemi-vodorovnej rovine- pre zjednodušenie..pri štartre.. inak je trošku zložitejšie) ktorý ak prekročíte, tak sa vám odtrhnú prúdnice vzduch od krídla, to prestane niesť a lietadlo spadne na zem…. presne toto sa stalo.

Mňa však zaujala úplne iná vec. Po spustení generátora alebo motorov musí tlak v oboch hydraulických systémoch vystúpať na 150.. a dobre sa pozerajte na simuláciu.. stále je na NULE. potom keď sa na chvíľku pohne smerom nahor, tak dosiahne max 40… tlak v hydraulických akumulátoroch je vo všetkých ruských lietadlách 60.. to znamená že buď je zlá simulácia.. alebo im nefungovala hydraulika.. A tak keď hlásia klapky 20 stupňov.. boli tam????? ak nebol tlak hydrauliky, tak tam byť nemohli.. zahlásili to len zo zvyku, lebo tam bývajú.. a sme pri probléme.. on hlási sklopné nábežné hrany vysunuté, klapky 20.  teoria o brzdení podvozkom… ja som o nej písal už dávno pred oficiálnym záverom….http://simon22.blog.pravda.sk/2011/09/19/vizualizacia-dat-z-havarijnych-zapisovacov-asi-neodhali-pricinu-havarie-preco/ ale.. pri tejto teórii by lietadlo NEDOSIAHLO včas VZLETOVÚ rýchlosť.. nech už je to 200 alebo 210…. ale ako počujeme zo záznamu komunikácie.. ich rýchlosť rástla až na 230..- 250. teda aj pri brzdení  ale pri správnej konfigurácii krídla a stabilizátora by sa lietadlo ODPÚTALO.. lebo vztlaková sila by bola dostatočná… lebo brzdenie by bránilo dosiahnutiu vzletovej rýchlosti… ale po jej dosiahnutí by už nebránilo vzletu ( lebo tam je už len pomer hmotnosti odporov aerodynamických a vtlzakovej sily… ak je táto väčšia ako to ostatné, tak lietadlo vzlietne)…tomu môže zabrániť jedine nedostatočná vztlaková sila… a tá môže byť buď pre zle nastavený stabilizátor- nedosiahnete zdvihnutia nosa lietadla..  ( oni hovoria že majú na vzlet)  alebo pre nevysunuté klapky( nábežné hrany) do správnej polohy.. oni vravia20.. že vzlet… ale ak by boli viac alebo menej, tak toto by spôsobilo.. ak menej.. malá vztlaková sila.. a nedá sa nahradiť vyššou rýchlosťou. Ak by boli klapky až k pristávacím.. tak by sa im tiež nepodarilo vzlietnuť, lebo prírastok vztlaku od nich by bol menší ako dodatočný aerodynamický odpor…..

PREČO SÚ TLAKY HYDRAULIKY v oboch systémoch na 40??????  chyba simulácie??? myslím si že predsa len KLAPKY neboli v tej správnej polohe…

http://spravy.pravda.sk/rusi-zverejnili-pocitacovu-simulaciu-havarie-aj-s-prepisom-rozhovoru-1mk-/sk_svet.asp?c=A111110_151303_sk_svet_p12 celý prepis rozhovoru na palube a simulácia vzletu.. sledujte prístroje.. nik nehovorí o tej hydraulike.. v príprave k spusteniu hovoria že je 150….. ale prečo nie na prístrojoch na palube?? ja len toľko

ps.. ked dá jeden z pilotov motory na volnobeh.. ( tesne pred pádom)zreve druhý VPERIOD.. teda dopredu..to tiež nie je nikde napísané…. jedno je isté.. lietadlo sa nechcelo odpútať a preto ho násilím zdvihli, čo však privodilo prekročenie kritického uhlu nábehu , stratu vztlaku a pád lietadla.. to už nič nezmení..

foto z kamery v predpolí: je toto vzletová poloha klapiek?? ja vidím štrbinu, čo mi pripadá že sú vysunuté viac ako 20 st…

Rusko predložilo Muskovi spoluprácu pri ceste na Mars. Čína sa tam zatiaľ nechystá.

18.04.2025

V najbližšom období bude schválený nový národný projekt rozvoja kozmického priemyslu. Jeho najdôležitejším zameraním bude zásadný prieskum hlbokého vesmíru, ako aj zabezpečenie kvalitného rozvoja v oblasti jadrovej vesmírnej energie. Vladimir Putin to uviedol 16. apríla na stretnutí na túto tému na Baumanovej Moskovskej štátnej technickej univerzite. Tu navštívil aj [...]

Vpád ZSSR do Afganistanu bol dôkladne pripravený CIA a MI6. Viedol k pádu Sovietskeho zväzu. Ukrajina je rovnaký model ako bol Afganistan, má byť výsledkom pád Ruska?

07.04.2025

Vo verejnosti menej známe fakty o Sovietskom vpáde do Afganistanu, do ktorého ho vtiahli tajné operácie CIA a MI6 ukázali, ako ľahko sa psychologické operácie dajú využiť na oklamanie celej svetovej verejnosti. Rovnaký scenár bol po druhý krát použitý pri druhom napadnutí Iraku, kde rovnaká CIA a MI6 pripravili scenár, na základe ktorého sa oklamala verejná mienka [...]

Prvé kroky k skúmaniu Mesiaca, ako sa kradol film Kodak pre fotenie mesiaca. Ako Rusi mesiac netrafili.

07.04.2025

Ospievaný básnikmi, prisúdený milencom, pozorovaný od praveku. To je náš súputnik Mesiac. Je približne guľatý a tvorený horninami, pričom obe vlastnosti sú u iných mesiacov v slnečnej sústave pomerne vzácne. Priemerná vzdialenosť medzi Mesiacom a Zemou je 384 403 km, mierne sa však mení v dôsledku jeho eliptickej dráhy. Priemer Mesiaca je 3 476 kilometrov, čo [...]

Nová nemocnica v Prešove

Nie Rázsochy, ale Vajnory. Štát vybral miesto pre novú nemocnicu, stáť bude viac ako miliardu eur. Postaví ju Kaliňákov rezort

29.04.2025 20:10

Projekt nahradí desaťročia nerealizovaný plán výstavby nemocnice v Rázsochách.

švédsko, uppsala, polícia, streľba

Po streľbe vo švédskej Uppsale hlási polícia troch mŕtvych

29.04.2025 19:45, aktualizované: 20:35

Strelec z miesta činu údajne ušiel na elektrickej kolobežke.

Mark Carney

Kanaďania volili proti Trumpovi. Nahnal im strach, nechcú byť 51. štátom USA

29.04.2025 19:45

Liberáli v Kanade boli už politickou mŕtvolou, keď ich preferencie prebudili Trumpove clá a reči a pripojení Kanady k USA.

Počasie / Saharský prach /

SHMÚ: V roku 2024 dopadlo na územie SR približne 330.000 ton saharského prachu

29.04.2025 19:01

Maximálne hodnoty zaznamenali v oblasti Tatier.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 620
Celková čítanosť: 3510242x
Priemerná čítanosť článkov: 5662x

Autor blogu

Kategórie

Archív