Niečo nesedí v oficiálnej simulácii Jak 42 . . .

Dobrý deň, myslím že posledný krát sa musím vyjadriť k jak42 a jeho pádu z 7.9.2011 v Jaroslavli. Bolo zverejnené oficiálne video zo simulácie vzletu. Ako príčina pádu bola ustanovená skutočnosť, že jeden z pilotov počas vzletu pribrzďoval. preto sa nemohli odlepiť od dráhy včas a keď sa odlepili, tak prekročili kritický uhol nábehu a preto spadli. Ano . .. ten signál čo počujete pípať tesne red pádom je signalizácia prekročenia kritického uhlu nábehu. Je to uhol pozdĺžnej osi lietadla  vzhľadom k  vektoru rýchlosti pohybu… radšej k  zemi-vodorovnej rovine- pre zjednodušenie..pri štartre.. inak je trošku zložitejšie) ktorý ak prekročíte, tak sa vám odtrhnú prúdnice vzduch od krídla, to prestane niesť a lietadlo spadne na zem…. presne toto sa stalo.

Mňa však zaujala úplne iná vec. Po spustení generátora alebo motorov musí tlak v oboch hydraulických systémoch vystúpať na 150.. a dobre sa pozerajte na simuláciu.. stále je na NULE. potom keď sa na chvíľku pohne smerom nahor, tak dosiahne max 40… tlak v hydraulických akumulátoroch je vo všetkých ruských lietadlách 60.. to znamená že buď je zlá simulácia.. alebo im nefungovala hydraulika.. A tak keď hlásia klapky 20 stupňov.. boli tam????? ak nebol tlak hydrauliky, tak tam byť nemohli.. zahlásili to len zo zvyku, lebo tam bývajú.. a sme pri probléme.. on hlási sklopné nábežné hrany vysunuté, klapky 20.  teoria o brzdení podvozkom… ja som o nej písal už dávno pred oficiálnym záverom….http://simon22.blog.pravda.sk/2011/09/19/vizualizacia-dat-z-havarijnych-zapisovacov-asi-neodhali-pricinu-havarie-preco/ ale.. pri tejto teórii by lietadlo NEDOSIAHLO včas VZLETOVÚ rýchlosť.. nech už je to 200 alebo 210…. ale ako počujeme zo záznamu komunikácie.. ich rýchlosť rástla až na 230..- 250. teda aj pri brzdení  ale pri správnej konfigurácii krídla a stabilizátora by sa lietadlo ODPÚTALO.. lebo vztlaková sila by bola dostatočná… lebo brzdenie by bránilo dosiahnutiu vzletovej rýchlosti… ale po jej dosiahnutí by už nebránilo vzletu ( lebo tam je už len pomer hmotnosti odporov aerodynamických a vtlzakovej sily… ak je táto väčšia ako to ostatné, tak lietadlo vzlietne)…tomu môže zabrániť jedine nedostatočná vztlaková sila… a tá môže byť buď pre zle nastavený stabilizátor- nedosiahnete zdvihnutia nosa lietadla..  ( oni hovoria že majú na vzlet)  alebo pre nevysunuté klapky( nábežné hrany) do správnej polohy.. oni vravia20.. že vzlet… ale ak by boli viac alebo menej, tak toto by spôsobilo.. ak menej.. malá vztlaková sila.. a nedá sa nahradiť vyššou rýchlosťou. Ak by boli klapky až k pristávacím.. tak by sa im tiež nepodarilo vzlietnuť, lebo prírastok vztlaku od nich by bol menší ako dodatočný aerodynamický odpor…..

PREČO SÚ TLAKY HYDRAULIKY v oboch systémoch na 40??????  chyba simulácie??? myslím si že predsa len KLAPKY neboli v tej správnej polohe…

http://spravy.pravda.sk/rusi-zverejnili-pocitacovu-simulaciu-havarie-aj-s-prepisom-rozhovoru-1mk-/sk_svet.asp?c=A111110_151303_sk_svet_p12 celý prepis rozhovoru na palube a simulácia vzletu.. sledujte prístroje.. nik nehovorí o tej hydraulike.. v príprave k spusteniu hovoria že je 150….. ale prečo nie na prístrojoch na palube?? ja len toľko

ps.. ked dá jeden z pilotov motory na volnobeh.. ( tesne pred pádom)zreve druhý VPERIOD.. teda dopredu..to tiež nie je nikde napísané…. jedno je isté.. lietadlo sa nechcelo odpútať a preto ho násilím zdvihli, čo však privodilo prekročenie kritického uhlu nábehu , stratu vztlaku a pád lietadla.. to už nič nezmení..

foto z kamery v predpolí: je toto vzletová poloha klapiek?? ja vidím štrbinu, čo mi pripadá že sú vysunuté viac ako 20 st…

Aké veľké armády bojujú proti sebe na Ukrajine a aké majú straty?

15.10.2025

Neexistujú presné údaje, zverejňované údaje sú len kopa propagandy vo svoj prospech a to na oboch stranách. Pravda zomrela ešte pred začiatkom konfliktu, všetko v oficiálnej tlači sú údaje pripravené tajnými službami oboch strán, ktorých úlohou je zakryť skutočný stav a podporiť bojového ducha vojsk a svojho obyvateľstva. Takže takto vyzerá informácia výhradne [...]

Mala Ursula Von der Leyen deda dôstojníka wermachtu? Vyvracači hoaxov tvrdia že to je hoax, skutočne?

11.10.2025

Chat GPT to popiera ale pripustil že to bol jej príbuzný, no nevie určiť aký a tvrdí že nebol dôstojníkom wermachtu počas IIWW. Tak som sa obrátil na Číňana a ten bez okolkov napísal toto.: – Áno, Carl Albrecht Hugo Laubereau bol skutočne starý otec (matkinej strany) Ursuly von der Leyen. Carl Albrecht Hugo Laubereau narodený 22.januára 1900 bol otec Marty Laubereau. [...]

Poslal som naliehavú výzvu svetovým lídrom, je minúta po dvanástej.

01.10.2025

Slovensko 1.10.2025 Vážení štátnici Sveta, Európy, Ukrajiny a Ruska, obraciam sa na vás s naliehavou výzvou, keď vojenský konflikt v Európe pokračuje už 1315 dní, keď sa eskaluje napätie v celej Európe a hrozí, že sa prenesie do Európy či celého sveta a zmení svoju podstatu z ohraničeného teritoriálneho konvenčného, na globálny jadrový. Nik s nikým už nerokuje [...]

Vysoké Tatry / Hory / Príroda /

Horolezecký spolok James neschválil zmluvy pripravené KST pre vysokohorské chaty

31.10.2025 09:16

Kritika sa spustila po tohtoročnom výberovom konaní na chatárov štyroch vysokohorských chát, ktoré sa konalo v auguste.

pellegrini

Pellegrini: Vzdelávanie je srdcom mieru, učí vedomostiam aj hodnotám

31.10.2025 09:01

Prezident to uviedol na 43. zasadnutí Generálnej konferencie OSN pre vzdelávanie, vedu a kultúru (UNESCO) v uzbeckom Samarkande.

Izrael Hamas Gaza Palestínčania rukojemníci červený kríž

Hamas odovzdal Červenému krížu dve rakvy s telami rukojemníkov, Izrael ich identifikoval

31.10.2025 07:20

Doposiaľ militanti vrátili pozostatky 17 rukojemníkov.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 653
Celková čítanosť: 3715565x
Priemerná čítanosť článkov: 5690x

Autor blogu

Kategórie

Archív