Niečo nesedí v oficiálnej simulácii Jak 42 . . .

Dobrý deň, myslím že posledný krát sa musím vyjadriť k jak42 a jeho pádu z 7.9.2011 v Jaroslavli. Bolo zverejnené oficiálne video zo simulácie vzletu. Ako príčina pádu bola ustanovená skutočnosť, že jeden z pilotov počas vzletu pribrzďoval. preto sa nemohli odlepiť od dráhy včas a keď sa odlepili, tak prekročili kritický uhol nábehu a preto spadli. Ano . .. ten signál čo počujete pípať tesne red pádom je signalizácia prekročenia kritického uhlu nábehu. Je to uhol pozdĺžnej osi lietadla  vzhľadom k  vektoru rýchlosti pohybu… radšej k  zemi-vodorovnej rovine- pre zjednodušenie..pri štartre.. inak je trošku zložitejšie) ktorý ak prekročíte, tak sa vám odtrhnú prúdnice vzduch od krídla, to prestane niesť a lietadlo spadne na zem…. presne toto sa stalo.

Mňa však zaujala úplne iná vec. Po spustení generátora alebo motorov musí tlak v oboch hydraulických systémoch vystúpať na 150.. a dobre sa pozerajte na simuláciu.. stále je na NULE. potom keď sa na chvíľku pohne smerom nahor, tak dosiahne max 40… tlak v hydraulických akumulátoroch je vo všetkých ruských lietadlách 60.. to znamená že buď je zlá simulácia.. alebo im nefungovala hydraulika.. A tak keď hlásia klapky 20 stupňov.. boli tam????? ak nebol tlak hydrauliky, tak tam byť nemohli.. zahlásili to len zo zvyku, lebo tam bývajú.. a sme pri probléme.. on hlási sklopné nábežné hrany vysunuté, klapky 20.  teoria o brzdení podvozkom… ja som o nej písal už dávno pred oficiálnym záverom….http://simon22.blog.pravda.sk/2011/09/19/vizualizacia-dat-z-havarijnych-zapisovacov-asi-neodhali-pricinu-havarie-preco/ ale.. pri tejto teórii by lietadlo NEDOSIAHLO včas VZLETOVÚ rýchlosť.. nech už je to 200 alebo 210…. ale ako počujeme zo záznamu komunikácie.. ich rýchlosť rástla až na 230..- 250. teda aj pri brzdení  ale pri správnej konfigurácii krídla a stabilizátora by sa lietadlo ODPÚTALO.. lebo vztlaková sila by bola dostatočná… lebo brzdenie by bránilo dosiahnutiu vzletovej rýchlosti… ale po jej dosiahnutí by už nebránilo vzletu ( lebo tam je už len pomer hmotnosti odporov aerodynamických a vtlzakovej sily… ak je táto väčšia ako to ostatné, tak lietadlo vzlietne)…tomu môže zabrániť jedine nedostatočná vztlaková sila… a tá môže byť buď pre zle nastavený stabilizátor- nedosiahnete zdvihnutia nosa lietadla..  ( oni hovoria že majú na vzlet)  alebo pre nevysunuté klapky( nábežné hrany) do správnej polohy.. oni vravia20.. že vzlet… ale ak by boli viac alebo menej, tak toto by spôsobilo.. ak menej.. malá vztlaková sila.. a nedá sa nahradiť vyššou rýchlosťou. Ak by boli klapky až k pristávacím.. tak by sa im tiež nepodarilo vzlietnuť, lebo prírastok vztlaku od nich by bol menší ako dodatočný aerodynamický odpor…..

PREČO SÚ TLAKY HYDRAULIKY v oboch systémoch na 40??????  chyba simulácie??? myslím si že predsa len KLAPKY neboli v tej správnej polohe…

http://spravy.pravda.sk/rusi-zverejnili-pocitacovu-simulaciu-havarie-aj-s-prepisom-rozhovoru-1mk-/sk_svet.asp?c=A111110_151303_sk_svet_p12 celý prepis rozhovoru na palube a simulácia vzletu.. sledujte prístroje.. nik nehovorí o tej hydraulike.. v príprave k spusteniu hovoria že je 150….. ale prečo nie na prístrojoch na palube?? ja len toľko

ps.. ked dá jeden z pilotov motory na volnobeh.. ( tesne pred pádom)zreve druhý VPERIOD.. teda dopredu..to tiež nie je nikde napísané…. jedno je isté.. lietadlo sa nechcelo odpútať a preto ho násilím zdvihli, čo však privodilo prekročenie kritického uhlu nábehu , stratu vztlaku a pád lietadla.. to už nič nezmení..

foto z kamery v predpolí: je toto vzletová poloha klapiek?? ja vidím štrbinu, čo mi pripadá že sú vysunuté viac ako 20 st…

Demokrati žiadajú prezidenta o odňatie právomoci Vláde pri „pandemickej dohode“. Ide o zástupný alebo ozajstný problém?

19.05.2025

Práve som videl tlačovku tzv. Demokratov, ako chcú prinútiť prezidenta aby vzal kompetenciu schválenia „Pandemickej dohody“ na seba a odňal túto delegovanú kompetenciu vláde SR. Chcú aby ju Slovensko za každú cenu odsúhlasilo, lebo je výnimočne dobrá a výhodná. Tvrdia že ide len o spoluprácu a nie diktát… Tak som sa na ňu pozrel a našiel som toto: Pandemická [...]

Perspektívne bombardéry šiestej generácie. Ruský IZDELYE 80 časovo zaostáva za USA aj Čínou.

14.05.2025

Všeobecne sa píše o vyvíjaných bombardéroch šiestej generácie asi toto: Vývoj stealth bombardérov 6. generácie je v súčasnosti v rannej fáze, s viacerými veľmocami pracujúcimi na pokročilých technológiách. Hlavné charakteristiky a projekty zahŕňajú: Kľúčové prvky 6. generácie stealth bombardérov: Vylepšená stealth technológia Pokročilé materiály a tvarovanie [...]

Prečo by som neplatil teraz za “neviditeľnú F35“ ktorú mi niekto dodá po roku 2030, keď už bude viditeľná?

12.05.2025

Česko sa rozhodlo pre F35 s dátumom dodania hlavného množstva lietadiel 8 až 10 rokov po podpise zmluvy, teda medzi rokmi 2032-2035.Dovtedy zostanú len jeho nevýhody, ako menšia nosnosť zbraní, horšia obratnosť, ktoré boli obetované za dnešnú radarovú viditeľnosť. Teda viditeľnosť z menších vzdialenosti. Jej horšie zachytenie z väčších vzdialeností sa týka [...]

Šáhid

Rusi útočia novými Šáhidmi: Na drony inštalujú 90-kilové bomby, pomáha aj Irán

20.05.2025 14:32

Bomby prerážajú a búrajú steny a aj stropy. Pri výbuchu rozptyľujú stovky kovových úlomkov.

India Pakistan Kashmir

India a Pakistan sa dohodli, že znížia počet svojich vojakov na hraniciach v Kašmíre

20.05.2025 14:20

Dillí viní Islamabad z podpory radikálov, ktorí v apríli zabili 26 ľudí v indickej časti prevažne moslimského Kašmíru.

slintačka, čunovo-rajka

Malé hraničné priechody medzi Rakúskom a SR od polnoci opäť otvoria

20.05.2025 13:53

Z väčších priechodov budú odstránené dezinfekčné rohože.

Juraj Zabojnik

Bezpečnostný úrad je v rozklade, nie je pripravený na ďalší útok, povedal expert. Ostro skritizoval vyšetrovanie atentátu

20.05.2025 13:40

Ako viackrát skonštatoval Robert Fico, je eminentné nebezpečenstvo útoku na ďalšieho verejného činiteľa.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 624
Celková čítanosť: 3527100x
Priemerná čítanosť článkov: 5652x

Autor blogu

Kategórie

Archív