Niečo nesedí v oficiálnej simulácii Jak 42 . . .

Dobrý deň, myslím že posledný krát sa musím vyjadriť k jak42 a jeho pádu z 7.9.2011 v Jaroslavli. Bolo zverejnené oficiálne video zo simulácie vzletu. Ako príčina pádu bola ustanovená skutočnosť, že jeden z pilotov počas vzletu pribrzďoval. preto sa nemohli odlepiť od dráhy včas a keď sa odlepili, tak prekročili kritický uhol nábehu a preto spadli. Ano . .. ten signál čo počujete pípať tesne red pádom je signalizácia prekročenia kritického uhlu nábehu. Je to uhol pozdĺžnej osi lietadla  vzhľadom k  vektoru rýchlosti pohybu… radšej k  zemi-vodorovnej rovine- pre zjednodušenie..pri štartre.. inak je trošku zložitejšie) ktorý ak prekročíte, tak sa vám odtrhnú prúdnice vzduch od krídla, to prestane niesť a lietadlo spadne na zem…. presne toto sa stalo.

Mňa však zaujala úplne iná vec. Po spustení generátora alebo motorov musí tlak v oboch hydraulických systémoch vystúpať na 150.. a dobre sa pozerajte na simuláciu.. stále je na NULE. potom keď sa na chvíľku pohne smerom nahor, tak dosiahne max 40… tlak v hydraulických akumulátoroch je vo všetkých ruských lietadlách 60.. to znamená že buď je zlá simulácia.. alebo im nefungovala hydraulika.. A tak keď hlásia klapky 20 stupňov.. boli tam????? ak nebol tlak hydrauliky, tak tam byť nemohli.. zahlásili to len zo zvyku, lebo tam bývajú.. a sme pri probléme.. on hlási sklopné nábežné hrany vysunuté, klapky 20.  teoria o brzdení podvozkom… ja som o nej písal už dávno pred oficiálnym záverom….http://simon22.blog.pravda.sk/2011/09/19/vizualizacia-dat-z-havarijnych-zapisovacov-asi-neodhali-pricinu-havarie-preco/ ale.. pri tejto teórii by lietadlo NEDOSIAHLO včas VZLETOVÚ rýchlosť.. nech už je to 200 alebo 210…. ale ako počujeme zo záznamu komunikácie.. ich rýchlosť rástla až na 230..- 250. teda aj pri brzdení  ale pri správnej konfigurácii krídla a stabilizátora by sa lietadlo ODPÚTALO.. lebo vztlaková sila by bola dostatočná… lebo brzdenie by bránilo dosiahnutiu vzletovej rýchlosti… ale po jej dosiahnutí by už nebránilo vzletu ( lebo tam je už len pomer hmotnosti odporov aerodynamických a vtlzakovej sily… ak je táto väčšia ako to ostatné, tak lietadlo vzlietne)…tomu môže zabrániť jedine nedostatočná vztlaková sila… a tá môže byť buď pre zle nastavený stabilizátor- nedosiahnete zdvihnutia nosa lietadla..  ( oni hovoria že majú na vzlet)  alebo pre nevysunuté klapky( nábežné hrany) do správnej polohy.. oni vravia20.. že vzlet… ale ak by boli viac alebo menej, tak toto by spôsobilo.. ak menej.. malá vztlaková sila.. a nedá sa nahradiť vyššou rýchlosťou. Ak by boli klapky až k pristávacím.. tak by sa im tiež nepodarilo vzlietnuť, lebo prírastok vztlaku od nich by bol menší ako dodatočný aerodynamický odpor…..

PREČO SÚ TLAKY HYDRAULIKY v oboch systémoch na 40??????  chyba simulácie??? myslím si že predsa len KLAPKY neboli v tej správnej polohe…

http://spravy.pravda.sk/rusi-zverejnili-pocitacovu-simulaciu-havarie-aj-s-prepisom-rozhovoru-1mk-/sk_svet.asp?c=A111110_151303_sk_svet_p12 celý prepis rozhovoru na palube a simulácia vzletu.. sledujte prístroje.. nik nehovorí o tej hydraulike.. v príprave k spusteniu hovoria že je 150….. ale prečo nie na prístrojoch na palube?? ja len toľko

ps.. ked dá jeden z pilotov motory na volnobeh.. ( tesne pred pádom)zreve druhý VPERIOD.. teda dopredu..to tiež nie je nikde napísané…. jedno je isté.. lietadlo sa nechcelo odpútať a preto ho násilím zdvihli, čo však privodilo prekročenie kritického uhlu nábehu , stratu vztlaku a pád lietadla.. to už nič nezmení..

foto z kamery v predpolí: je toto vzletová poloha klapiek?? ja vidím štrbinu, čo mi pripadá že sú vysunuté viac ako 20 st…

MiG 29 v ničom nezaostávali za F16 v ochrane vzdušného priestoru. Neboli určené pôvodne proti pozemným cieľom. Modernizácia, ktorú sme nekúpili.

11.08.2025

Všetci za vlády Matoviča s ministrom obrany Naďom tvrdili, že MiG-29 sú zastaralé lietadlá, hlboko zaostávajúce za F16kami. Z 12 kusov sme mali v dobe mieru schopných na výcvik asi 4-5, pre vojnu však 8 až 10, čo sa zamlčiavalo( po výmene agregátov bolo 8 pripravených na prelet vzduchom, no po zásahu zhora preleteli 4, štyri boli rozobraté a transportovali sa po zemi). Vtedy [...]

Rus asi ponúkne ústupok, bude chcieť „len“ celý Donbas.

11.08.2025

15.8.2025 sa uskutoční rokovanie Trump – Putin na Aljaške, symbolicky na území ktoré najskôr patrilo Ruska a teraz USA. Nebudú rokovať len o vojne na Ukrajine, ako si to myslia politici EU , ktorí spustili kampaň, že bez Zelenského nemá toot stretnutie žiadnu váhu. Oni zabudli, že Rus a Američan majú okrem tohoto konfliktu stále nevysporiadané diplomatické vzťahy, že [...]

Raketa BUREVESTNIK poháňaná jadrovým reaktorom je dnes pripravená na nové letové testy.

08.08.2025

To nie je vtip. Rusko ju testuje už od roku 2017, a teraz to vyzerá na odstránenie všetkých nedostatkov. O čo ide? Predstavte si že je veľké medzinárodné napätie a schyľuje sa k vojenskej konfrontácii. Vy máte zbraň ktorá vydrží vo vzduchu neobmedzene dlho v porovnaní s konkurenciu a môže niesť jadrové hlavice. Nemá stratu príletového času, poneviera sa vzduchom v [...]

Trump, ruka, škvrna

Čo skrýva veľká škvrna na Trumpovej ruke? Zdravie prezidenta USA je opäť témou

24.08.2025 20:25

V uplynulých dňoch vzbudili pozornosť zábery prezidenta USA.

Sergej Lavrov

Lavrov načrtol podmienky mieru: Chce bezpečnostné záruky a žiadne NATO. Tvrdí, že Zelenskyj nemá legitimitu

24.08.2025 20:10

Západ obvinil, že chce blokovať rokovania o mieri na Ukrajine.

irak, usa, armáda, mosul, vojaci

Spojené štáty začali so sťahovaním svojich vojakov zo základní v Iraku

24.08.2025 19:08

Americkí vojaci vpadli do Iraku v roku 2003 na základe správ, že sa tam nachádzajú jadrové, chemické a biologické zbrane.

Izrael Ministri Rezidencie Protesty Hamas

Pred domami izraelských ministrov sa konali protivojnové demonštrácie

24.08.2025 19:05

Demonštranti sa zhromaždili pred domami šiestich členov vlády vrátane ministra obrany Jisraela Kaca a ministra zahraničných vecí Gideona Saara.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 641
Celková čítanosť: 3635580x
Priemerná čítanosť článkov: 5672x

Autor blogu

Kategórie

Archív