Založ si blog

Čo si chceme sčítať? Alebo komu vadí normálne sčítanie domov a ľudí?

S údivom pozorujem to , čo sa deje terazky okolo sčítania. Obdržal som zalepenú obálku a formulár, ako každý občan tejto banánovej republiky. Otvorím a čítam, že tam treba čosi nalepiť. A to čosi je „identifikátor“ ktorý je zalepený a s MOJOU adresou a menom. Takže, ak ho niekto vygeneroval, má k nemu pridelené moje meno a adresu, teda, nie je žiaden problém spätne zistiť komuže ten hárok s nalepeným číslom patrí. Pozrel som si zákon 263/2008  a div sa svete v odseku 2) písmeno c) sa hovorí, že ministerstvo vnútra zabezpečí vytvorenie identifikátora obyvateľa. A ja sa pýtam, na kieho čerta, keď každý obyvateľ už má svoj identifikátor v podobe rodného čísla? Takže keď tam nalepím to číselko, tak som sa hneď podpísal.. Ba figu.. na podpis som potrebný JA . ale na nalepenie číselka nie… to zvládne bezo mňa aj ten sčítací komisár. Ja sa pýtam… Kto zaručí, že komisár nenalepí číselko a nevyplní ten papier za mňa??? Tak a teraz som z toho vedľa. Chceli sme zabezpečiť jednoznačné sčítanie a mne vychádza , že práve teraz sme umožnili komisárom sčítať sa za nás, bez toho aby nás vôbec obťažovali. Vypíšu formulár, capnú tam identifikátor a odovzdajú. Kto sa dozvie že som to neurobil ja podľa pravdy, ale nejaký komisár???

Apropo mne ten identifikátor nevadí, veď čo , ale… prečo niekto chce vedieť adresu a NÁZOV FIRMY môjho zamestnávateľa??? Čo to má spoločné s mojím sčítaním?? Nemá to náhodou slúžiť pre ministra vnútra a jeho potreby identifikovať  čiernych zamestnancov, ?? alebo pre toho na financiách a jeho daňové kontroly? Toto jediné som z hárka nepochopil. Povedal som si.. horšie ako komunistická ŠTB.. ficipáni to vymysleli a títo radičpáni  to nechali tak.. veď sa hodia informácie. A tá baba čo sa nás snaží presvedčiť, že to nemôže byť zneužité, nech sa konečne preberie a zobudí. Práve preto, aby to zneužité mohlo byť to takto tvorca zákona a jeho napĺňateľ vymyslel. Nech sa radšej nehovadí a nech je ticho. Ešte ma tak napadá, o čo ide Lipšicovi?  On rozpútal nedôveru k sčítaniu tým svojim vystúpením. Prečo jedno ministerstvo chce pokaziť prácu inému úradu? Žeby sa baba zaťala  a nechcela mu poskytnúť informácie po sčítaní na ktoré sa tešil??Teda tie informácie spojené s identifikátorom obyvateľa?

Ja problém nemám, vyplnil som, nalepil a odovzdal. Nemám čo skrývať. Čo skrývajú tí, čo to chcú teraz prekaziť? Alebo, čo skrývajú ľudia, čo nechcú nalepiť identifikátor??? Ja byť Vami sa tam aj podpíšem.. aby bolo jasné že to nevyplnil komisár. Veď aj tak sa vie, čie je to tlačivo.

 

Rusi bojujú poučení z minulosti. Použili znova taktiku UŤAHANIA protivníka a to všetkých štátov EU.

15.04.2024

Aby sme lepšie pochopili čo sa deje teraz na Ukrajine, musíme sa vrátiť hlboko pred druhú svetovú vojnu, do čias Ruského ťaženia spojených Európskych vojsk pod Napoleonom 1812-13. Z dejepisu registrujeme ako hlavného strojcu ruského víťazstva Kutuzova, no nebyť žiarivej hviezdy mladého pruského stratéga Carla von Clausewitza ( 1780-1831) by sa ten úspech pravdepodobne [...]

Útok Iránu sa očakával, má spojitosť s vojnou na Ukrajine?

14.04.2024

Irán v sobotu spustil rozsiahly letecký útok na Izrael v reakcii na nedávny útok na iránsky konzulát v Damasku pripisovaný židovskému štátu. Iránske revolučné gardy oznámili, že útočia desiatkami dronov a rakiet, izraelská armáda predtým uviedla, že drony z Iránu poletia niekoľko hodín. Izraelský premiér Benjamin Netanjahu vo vyhlásení povedal, že Izrael sa na [...]

60 ročný alebo 48 ročný prezident? Koho budeme mať po sobote 6. 4. 2024?

03.04.2024

Základné heslo volieb je: nezáleží či si lepší alebo horší, či si na strane svetla alebo temna. Dôležité je, koľko voličov presvedčíš o svojej pravde. Korčok alebo Pellegríny? Tak si to zhrňme bez emócií pre alebo proti. Obaja sú za členstvo v EU aj v NATO, jeden za mierny odpor proti niektorým rozhodnutiam, aj to len asi doma a nie v Bruseli , druhý za úplné [...]

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Čierny kašeľ v Bratislavskom kraji: Hygienici evidujú 74 prípadov ochorenia

19.04.2024 12:21

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Ján Mazák / Ján Gandžala /

Súdnu radu dočasne vedie jej podpredseda Ján Gandžala

19.04.2024 11:56

Termín voľby nového predsedu Súdnej rady SR zatiaľ neoznámili.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 547
Celková čítanosť: 3132457x
Priemerná čítanosť článkov: 5727x

Autor blogu

Kategórie

Archív