Takto jednoducho sa dá špecifikovať krok SZĽH a ich marketingu, ktorý urobili pred tohtoročnou hokejovou sezónou.
Jedenej internetovej televízii vypršala licencia a nebola obnovená. Licenciu na internetové vysielanie najvyššej hokejovej súťaže dostal hlavný partner a sponzor TIPSPORTLIGY, spoločnosť TIPSPORT.
Na tom by nebolo nič zlé, veď sponzorujú nemalými čiastkami náš hokej. NO spôsob akým uviedli sledovanie hokeja na internete do života je vo svojej podstate protizákonný. Oni nás nútia k hazardu, aj keď len čiastkou 1,20 eura mesačne, zároveň však znemožnili sledovanie hokeja na internete fanúšikom mladším ako 18 rokov! TOTO JE PORUŠENÍM ZÁKONA 365/2004, kde sa jednoznačne hneď na začiatku píše v paragrafe 2: Dodržiavanie zásady rovnakého zaobchádzania spočíva v zákaze diskriminácie z dôvodu pohlavia, náboženského vyznania alebo viery, rasy, príslušnosti k národnosti alebo etnickej skupine, zdravotného postihnutia, veku, sexuálnej orientácie, manželského stavu a rodinného stavu, farby pleti, jazyka, politického alebo iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, majetku, rodu alebo iného postavenia alebo z dôvodu oznámenia kriminality alebo inej protispoločenskej činnosti.
Ak totiž chceme sledovať hokej na internete, tak sa musíme zaregistrovať na ich stránke, vrátane doloženia svojho veku, ktorý nesmie byť nižší ako 18 rokov. Už zbieranie kópií osobných dokladov z dôvodu možnosti sledovania hokeja na internete je protiprávne. A toto všetko len preto, že uvedená spoločnosť prevádzkuje hazardné hry. Zaregistrovaním a odselektovaním mladších ako 18 rokov to nekončí. Prvých sedem dní môžete hokej sledovať zadarmo, no potom musíte STÁVKOVAŤ na výsledky zápasov, lebo inak vám prístup k prenosom zrušia. A to síce minimálnu sumu 1,20 eura mesačne, no aj to je nútenie k hazardným hrám, čo je vo svojej podstate amorálny čin.
Rád by som za sledovanie hokejových prenosov zaplatil aj dvoj či trojnásobok mesačne, ako tých 1,20 eura, ale bez nátlaku k hazardu. Lebo oni dobre vedia, že veľká časť populácie podľahne a začne stávkovať vo veľkom. AKO TOTO MOHOL DOPUSTIŤ SZĽH??? Stojí judášsky groš zato, že sme fanúšikov hokeja mladších ako 18 rokov jednoducho DISKRIMINOVALI PODĽA VEKU a zo starších vyrábame „gemblerov“ s pravdepodobnosťou vzniku potencionálnych sociálnych problémov ??
P.S.: Ak tie práva predal PRO-HOKEJ a.s. je to rovnaké. Zvonka nie je jasné, kto má akú časť marketingu pod svojim patronátom, aj SZLH aj PRO-HOKEJ má marketingové práva k nášmu hokeju.
Celá debata | RSS tejto debaty