Založ si blog

Niečo nesedí v oficiálnej simulácii Jak 42 . . .

Dobrý deň, myslím že posledný krát sa musím vyjadriť k jak42 a jeho pádu z 7.9.2011 v Jaroslavli. Bolo zverejnené oficiálne video zo simulácie vzletu. Ako príčina pádu bola ustanovená skutočnosť, že jeden z pilotov počas vzletu pribrzďoval. preto sa nemohli odlepiť od dráhy včas a keď sa odlepili, tak prekročili kritický uhol nábehu a preto spadli. Ano . .. ten signál čo počujete pípať tesne red pádom je signalizácia prekročenia kritického uhlu nábehu. Je to uhol pozdĺžnej osi lietadla  vzhľadom k  vektoru rýchlosti pohybu… radšej k  zemi-vodorovnej rovine- pre zjednodušenie..pri štartre.. inak je trošku zložitejšie) ktorý ak prekročíte, tak sa vám odtrhnú prúdnice vzduch od krídla, to prestane niesť a lietadlo spadne na zem…. presne toto sa stalo.

Mňa však zaujala úplne iná vec. Po spustení generátora alebo motorov musí tlak v oboch hydraulických systémoch vystúpať na 150.. a dobre sa pozerajte na simuláciu.. stále je na NULE. potom keď sa na chvíľku pohne smerom nahor, tak dosiahne max 40… tlak v hydraulických akumulátoroch je vo všetkých ruských lietadlách 60.. to znamená že buď je zlá simulácia.. alebo im nefungovala hydraulika.. A tak keď hlásia klapky 20 stupňov.. boli tam????? ak nebol tlak hydrauliky, tak tam byť nemohli.. zahlásili to len zo zvyku, lebo tam bývajú.. a sme pri probléme.. on hlási sklopné nábežné hrany vysunuté, klapky 20.  teoria o brzdení podvozkom… ja som o nej písal už dávno pred oficiálnym záverom….http://simon22.blog.pravda.sk/2011/09/19/vizualizacia-dat-z-havarijnych-zapisovacov-asi-neodhali-pricinu-havarie-preco/ ale.. pri tejto teórii by lietadlo NEDOSIAHLO včas VZLETOVÚ rýchlosť.. nech už je to 200 alebo 210…. ale ako počujeme zo záznamu komunikácie.. ich rýchlosť rástla až na 230..- 250. teda aj pri brzdení  ale pri správnej konfigurácii krídla a stabilizátora by sa lietadlo ODPÚTALO.. lebo vztlaková sila by bola dostatočná… lebo brzdenie by bránilo dosiahnutiu vzletovej rýchlosti… ale po jej dosiahnutí by už nebránilo vzletu ( lebo tam je už len pomer hmotnosti odporov aerodynamických a vtlzakovej sily… ak je táto väčšia ako to ostatné, tak lietadlo vzlietne)…tomu môže zabrániť jedine nedostatočná vztlaková sila… a tá môže byť buď pre zle nastavený stabilizátor- nedosiahnete zdvihnutia nosa lietadla..  ( oni hovoria že majú na vzlet)  alebo pre nevysunuté klapky( nábežné hrany) do správnej polohy.. oni vravia20.. že vzlet… ale ak by boli viac alebo menej, tak toto by spôsobilo.. ak menej.. malá vztlaková sila.. a nedá sa nahradiť vyššou rýchlosťou. Ak by boli klapky až k pristávacím.. tak by sa im tiež nepodarilo vzlietnuť, lebo prírastok vztlaku od nich by bol menší ako dodatočný aerodynamický odpor…..

PREČO SÚ TLAKY HYDRAULIKY v oboch systémoch na 40??????  chyba simulácie??? myslím si že predsa len KLAPKY neboli v tej správnej polohe…

http://spravy.pravda.sk/rusi-zverejnili-pocitacovu-simulaciu-havarie-aj-s-prepisom-rozhovoru-1mk-/sk_svet.asp?c=A111110_151303_sk_svet_p12 celý prepis rozhovoru na palube a simulácia vzletu.. sledujte prístroje.. nik nehovorí o tej hydraulike.. v príprave k spusteniu hovoria že je 150….. ale prečo nie na prístrojoch na palube?? ja len toľko

ps.. ked dá jeden z pilotov motory na volnobeh.. ( tesne pred pádom)zreve druhý VPERIOD.. teda dopredu..to tiež nie je nikde napísané…. jedno je isté.. lietadlo sa nechcelo odpútať a preto ho násilím zdvihli, čo však privodilo prekročenie kritického uhlu nábehu , stratu vztlaku a pád lietadla.. to už nič nezmení..

foto z kamery v predpolí: je toto vzletová poloha klapiek?? ja vidím štrbinu, čo mi pripadá že sú vysunuté viac ako 20 st…

Spadol som z MiGu-29, “klizmiť” sa nedám, to by som neprežil!

16.07.2017

Posledný pracovný deň trojmesačného preškolenia na MiG-29 v ďalekom Kazachstane a Kirgizstane. Včera sa pilo, lebo prišli Poliaci. Ja som nepožil, lebo som chcel na poslednom sobotňajšom prvoaprílovom viac »

Jahnátek bude mužom na pravom mieste! ? URSO zvládne ľavou zadnou.

06.07.2017

Dnes 6.7. má vláda vymenovať nového šéfa URSO, ktorý bude bdieť nad správnym stanovovaním cien v enegretike, teda vode, plyne, elektrike. Má byť nezávislý od vlády možno aj rozumu. Navrhnutý viac »

Detské sny by sa mali plniť. Prológ. . . .

02.07.2017

[caption id="attachment_1064" align="alignleft" width="300"] Žatecké stroje, archív autora[/caption] Ležal na lúke, hlava zaborená do mäkkej trávy, zasnene pozeral na oblohu. Vo výške sa vznášali viac »

Taliban, afganistan,

Američania omylom zabili afganských policajtov, pomýlili si ich s Talibancami

22.07.2017 10:36

Dvanásť afganských policajtov zahynulo a ďalší dvaja boli zranení pri piatkovom útoku amerického letectva v afganskej provincii Helmand.

Jeff Sessions

The Washington Post: Sessions nemusel hovoriť pravdu o kontaktoch s Rusmi

22.07.2017 10:16, aktualizované: 10:32

Minister spravodlivosti Jeff Sessions nemusel pri výpovedi v Senáte hovoriť o kontaktoch s Rusmi počas volebnej kampane Trumpa pravdu. Informoval o tom denník The Washington Post.

financie, peniaze, ekonomika, graf

Gréci majú nádej získať lepší rating

22.07.2017 10:13

Medzinárodná ratingová agentúra Standard & Poor's (S&P) zmenila výhľad hlavného gréckeho úverového ratingu zo stabilného na pozitívny.

Bahlsen

Výrobca sušienok reaguje na tlak V4. Budú rovnaké v celej Európe

22.07.2017 09:30

Nemecký výrobca sušienok Bahlsen bude aj do výrobkov určených pre východoeurópske krajiny pridávať maslo namiesto palmového oleja.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 299
Celková čítanosť: 981514x
Priemerná čítanosť článkov: 3283x

Autor blogu

Kategórie