Založ si blog

Niečo nesedí v oficiálnej simulácii Jak 42 . . .

Dobrý deň, myslím že posledný krát sa musím vyjadriť k jak42 a jeho pádu z 7.9.2011 v Jaroslavli. Bolo zverejnené oficiálne video zo simulácie vzletu. Ako príčina pádu bola ustanovená skutočnosť, že jeden z pilotov počas vzletu pribrzďoval. preto sa nemohli odlepiť od dráhy včas a keď sa odlepili, tak prekročili kritický uhol nábehu a preto spadli. Ano . .. ten signál čo počujete pípať tesne red pádom je signalizácia prekročenia kritického uhlu nábehu. Je to uhol pozdĺžnej osi lietadla  vzhľadom k  vektoru rýchlosti pohybu… radšej k  zemi-vodorovnej rovine- pre zjednodušenie..pri štartre.. inak je trošku zložitejšie) ktorý ak prekročíte, tak sa vám odtrhnú prúdnice vzduch od krídla, to prestane niesť a lietadlo spadne na zem…. presne toto sa stalo.

Mňa však zaujala úplne iná vec. Po spustení generátora alebo motorov musí tlak v oboch hydraulických systémoch vystúpať na 150.. a dobre sa pozerajte na simuláciu.. stále je na NULE. potom keď sa na chvíľku pohne smerom nahor, tak dosiahne max 40… tlak v hydraulických akumulátoroch je vo všetkých ruských lietadlách 60.. to znamená že buď je zlá simulácia.. alebo im nefungovala hydraulika.. A tak keď hlásia klapky 20 stupňov.. boli tam????? ak nebol tlak hydrauliky, tak tam byť nemohli.. zahlásili to len zo zvyku, lebo tam bývajú.. a sme pri probléme.. on hlási sklopné nábežné hrany vysunuté, klapky 20.  teoria o brzdení podvozkom… ja som o nej písal už dávno pred oficiálnym záverom….http://simon22.blog.pravda.sk/2011/09/19/vizualizacia-dat-z-havarijnych-zapisovacov-asi-neodhali-pricinu-havarie-preco/ ale.. pri tejto teórii by lietadlo NEDOSIAHLO včas VZLETOVÚ rýchlosť.. nech už je to 200 alebo 210…. ale ako počujeme zo záznamu komunikácie.. ich rýchlosť rástla až na 230..- 250. teda aj pri brzdení  ale pri správnej konfigurácii krídla a stabilizátora by sa lietadlo ODPÚTALO.. lebo vztlaková sila by bola dostatočná… lebo brzdenie by bránilo dosiahnutiu vzletovej rýchlosti… ale po jej dosiahnutí by už nebránilo vzletu ( lebo tam je už len pomer hmotnosti odporov aerodynamických a vtlzakovej sily… ak je táto väčšia ako to ostatné, tak lietadlo vzlietne)…tomu môže zabrániť jedine nedostatočná vztlaková sila… a tá môže byť buď pre zle nastavený stabilizátor- nedosiahnete zdvihnutia nosa lietadla..  ( oni hovoria že majú na vzlet)  alebo pre nevysunuté klapky( nábežné hrany) do správnej polohy.. oni vravia20.. že vzlet… ale ak by boli viac alebo menej, tak toto by spôsobilo.. ak menej.. malá vztlaková sila.. a nedá sa nahradiť vyššou rýchlosťou. Ak by boli klapky až k pristávacím.. tak by sa im tiež nepodarilo vzlietnuť, lebo prírastok vztlaku od nich by bol menší ako dodatočný aerodynamický odpor…..

PREČO SÚ TLAKY HYDRAULIKY v oboch systémoch na 40??????  chyba simulácie??? myslím si že predsa len KLAPKY neboli v tej správnej polohe…

http://spravy.pravda.sk/rusi-zverejnili-pocitacovu-simulaciu-havarie-aj-s-prepisom-rozhovoru-1mk-/sk_svet.asp?c=A111110_151303_sk_svet_p12 celý prepis rozhovoru na palube a simulácia vzletu.. sledujte prístroje.. nik nehovorí o tej hydraulike.. v príprave k spusteniu hovoria že je 150….. ale prečo nie na prístrojoch na palube?? ja len toľko

ps.. ked dá jeden z pilotov motory na volnobeh.. ( tesne pred pádom)zreve druhý VPERIOD.. teda dopredu..to tiež nie je nikde napísané…. jedno je isté.. lietadlo sa nechcelo odpútať a preto ho násilím zdvihli, čo však privodilo prekročenie kritického uhlu nábehu , stratu vztlaku a pád lietadla.. to už nič nezmení..

foto z kamery v predpolí: je toto vzletová poloha klapiek?? ja vidím štrbinu, čo mi pripadá že sú vysunuté viac ako 20 st…

Nemeckí poslanci Bundestagu nevpustení na leteckú základňu Incirlik v Turecku, Trump- Severná Kórea predstavuje veľký problém, ktorý bude vyriešený!

26.05.2017

Dve správičky, ktoré som vyčítal vo svetovej tlači. Nemeckí poslanci chceli navštíviť svojich vojakov, ktorí pôsobia v Turecku na leteckej základni Incirlik, odkiaľ sa zúčastňujú so svojimi viac »

Študentské roztopaše, počas studenej vojny na vysokej leteckej.

24.05.2017

Štúdium vysokej školy som začal v čase posledných záchvevov studenej vojny. Stredná bola v leteckých opravovniach Trenčín, ktoré som mal od rodičovského domu 4 kilometre, tak voľba bola viac »

Čriepky z preškolenia na MiG-29 v ďalekom Kazachstane a Kirgizstane. časť1.

23.05.2017

Počas preškolenia na MiG-29, keď sa konečne dohodla cena za celý kontrakt aj s dodávkou lietadiel ako odpis z ruského dlhu voči Československu, (Ich cena bola pravdepodobne na úrovni 5 mil USD, viac »

Taxi

Taliansky súd zrušil zákaz používania aplikácie Uber

27.05.2017 09:55

Rímsky súd zrušil zákaz používania aplikácie Uber v Taliansku. Zákaz však platí pre služby Uber Pop a Uber X, o ktorých rozhodol súd v Turíne.

VW Touareg 2015

Nemci sú zlí, tvrdí Trump. Hnevajú ho milióny nemeckých áut v USA

27.05.2017 09:43

Donald Trump sa v Európe sťažoval na Nemcov, podľa magazínu Der Spiegel ich označil za veľmi zlých pre obchodný prebytok.

Líbya, migranti

Boje medzi milíciami v líbyjskom Tripolise si vyžiadali 28 mŕtvych

27.05.2017 08:05

Líbyjské ministerstvo zdravotníctva informovalo v piatok o celkove 28 mŕtvych a viac ako 130 zranených v dôsledku prudkých bojov, ktoré vypukli medzi ozbrojenými skupinami.

Ivanka Trump a jej manžel Jared Kushner

Washington Post: Trumpov zať chcel tajný informačný kanál s Ruskom

27.05.2017 07:32

Ruský veľvyslanec podľa denníka The Washington Post povedal svojim nadriadeným, že Kushner navrhol k diskusiám využívať ruské diplomatické priestory.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 292
Celková čítanosť: 950432x
Priemerná čítanosť článkov: 3255x

Autor blogu

Kategórie