Založ si blog

Dôchodca žiada premiéra o radu, poradíte i Vy?

Vážený pán premiér.

Chcel by som Vám napísať otvorený list v mene všetkých dôchodcov , vašich voličov a požiadať Vás touto cestou o radu.

Som na dôchodku a mám svojich 380 euro. Manželka( babka-kôli vnúčatám) sa skoro celý život starala o naše tri deti, preto toho veľa nenapracovala. Jej dôchodok je na minime 270 euro. Spolu máme teda v čistom 650 euro. Ja viem, sú na tom aj páry omnoho horšie…..

Za nájom v maličkom dvojizbovom byte aj s energiami dáme 200 euro, niekedy nám pár vrátia, inokedy máme ročný nedoplatok. Takže na život nám zostáva 450 Euro. Pravidelné lieky ktoré berieme( všetko civilizačné choroby cukrovka a vysoký tlak, žily, colafit na kĺby si dovoliť nemôžeme) dáme mesačne asi 150 euro pre oboch. Na stravu a ošatenie nám zostáva teda 300 euro.  Dva suché rožky pre každého  a liter mlieka spolu na raňajky sú  za 1,20 na večeru taktiež. Som maškrtník a na desiatu som si zvykol od maladosti dávať termix za 65 centov, spolu denne 1,30. Obed pre nás je najlacnejší v reštaurácii kde dáme za jedno menu 3,90, spolu 7,80. Ak by sme varili doma, tak by nás plyn vyšiel veľmi veľa a neoplatí sa pre dvoch míňať energiu. Spolu denne potrebujeme na stravu teda 11,50. Spolu nás  strava stojí za mesiac ( v priemere 30 dní ) 345 euro. Ak by som vypustil tie prekliato dobré termixy, mohli by sme ušetriť celých 39 euro. To by sme boli v našom rozpočte skoro na NULE.. chýbalo by nám ušetriť už len celých  ŠESŤ  eur. Na ošatenie a maškrtu pre vnúčatá nám už nezostáva. Dochádzajú nám úspory z dôb našej aktívnej činnosti a preto už budúci mesiac nebudeme mať z čoho uhradiť náš každomesačný deficit 45 eur.

Môžete mi prosím poradiť čo mám vynechať? Lieky na vysoký tlak alebo na cukrovku??Ak by som vysadil oboje aspoň babke, mohli by sme si raz za rok kúpiť aj novú košeľu a nohavice.. a napokon by som ušetril aj za babkinu stravu. ☹ Výhodnejšie sa mi javí, vysadiť lieky sebe, lebo ak zomriem ja, babka dostane aspoň vdovský a z toho by už sama vyjsť mohla, čo poviete?

Ďakujem za radu a s pozdravom Váš stále verný volič….

P.S.: Babke neprezraďte, že som žiadal o radu. Má ma celý život za šikovného živiteľa rodiny a nechcel by som si ten imidž pokaziť svojou bezradnosťou.

 

 

Zelenskij pravdepodobne spáchal ťažký zločin proti štátu. Klamstvá neobstoja ale všetci mlčia.

14.06.2024

Musím sa znova vrátiť k neústavnému uchopeniu moci prezidentom Zelenskím, teraz 21.mája 2024. V roku 2019 vyhral voľby Vladimír Zelenskij a ujal sa úradu 21.mája 2019 na 5 ročné obdobie. Podľa ukrajinskej ústav sa mali voľby konať poslednú nedeľu v marci v piatom roku funkčného obdobia prezidenta. Marec prešiel a voľby sa nekonali. V roku 2022 zaviedla vláda po invázii [...]

Efektívne využitie „Boydovho cyklu“ určí, kto bude vo vojne úspešnejší. Môže prehrať celé ľudstvo.

04.06.2024

Prečo Ukrajina nie je stále blízko k víťazstvu ? Začnem všeobecnými ukazovateľmi. HDP Ukrajiny do začiatku vojny bolo 160 mld USD, Ruska 2,2 bilióna USD, Nemecka 4,1 bil USD, EU mala 17, bil. USD. Putin používa na vojnu priemerne 120 mld USD, čo je ročne 5,4% HDP. Európska pomoc za dva roky vojny predstavovala asi 88 miliárd USD, čo je 0,25% HDP. Reálny pomer výdavkov na vojnu [...]

Prekročíme „Rubikon“ a nebude cesty späť? Rus intenzívne zopakoval hrozbu použitia jadrových zbraní!

30.05.2024

Len prednedávnom som na otázku, ako bude pokračovať vývoj konfliktu východ západ vedeného na Ukrajine povedal, že v prípade zvyšovania tlaku na použitie západných zbraní na teritoriu Ruska a prípadnej účasti vojenských expertných síl na teritoriu Ukrajiny, či zasiahnutia ruských rakiet a dronov z území štátov NATO ( Poľsko, Slovensko, Rumunsko či Bulharsko) bude [...]

anna putina-2

Putin sa postaral o praneter. Vymenoval ju za námestníčku ministra obrany. Jej manžel šéfuje rezortu energetiky

17.06.2024 17:54

Dcéra Putinovho bratranca mesiac po svojom manželovi tiež zasadne v ruskej vláde. Jej prastrýko jej venoval kreslo v ministerstve obrany.

Polícia / Kontrola /

Polícia na dve hodiny totálne uzavrela Krompachy a Čiernu nad Tisou. Akcia cielila na alkohol

17.06.2024 17:44

Policajti obsadili každý vjazd a výjazd a každý jeden vodič bol podrobený dychovej skúške.

taliansko, horúčavy, pláž

Taliansko zasiahla prvá tohtoročná vlna horúčav. V Sardínii a Sicílii očakávajú až 44 stupňov

17.06.2024 17:02

Teploty presahujúce 40 stupňov sú o desať stupňov vyššie, ako je teplotný priemer pre dané obdobie.

France Obit Delors

Francúzsky exprezident chce zachraňovať Macrona, ktorý ho vytlačil z Elyzejského paláca

17.06.2024 17:00

François Hollande bude kandidovať v predčasných parlamentných voľbách. Zdôrazňuje, že chce zabrániť krajnej pravici v nástupe k moci.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 555
Celková čítanosť: 3182040x
Priemerná čítanosť článkov: 5733x

Autor blogu

Kategórie

Archív