Prevratné zistenie o politike a jej vplyve na obyčajného človeka.

31. decembra 2017, simon22, Nezaradené

Som ohúrený, na týždeň som vypustil sledovanie politiky, užil i krásne Vianoce a predsilvestrovské dni. Neotvoril som internetové, televízne ani iné NOVINY, dokonca som si nepozrel ani spravodajské kanály a politické komentáre… A v posledný deň roku som zostal prekvapený… NIČ SA NEZMENILO K HORŠIEMU ani k LEPŠIEMU….. Presne rovnako, ako keď som pred Vianocami počas celého roka sledoval politiku, hádanie sa, kradnutie, ohováranie. Tiež som na veciach štátu nič nezmenil, ale sledoval som každé jedno skritizovanie vlády, či prezidenta, každé vystúpenie opozície.. Môj šok je, že či som to sledoval alebo nie, nemal som na dej žiaden vplyv… absolútne žiaden.. Dokonca ani tu na nete v diskusiách, tie politické hádky neovplyvnili NIČ čo tvorí našu politiku, či niekto fandil vláde alebo prezidentovi, či opozícii. ABSOLÚTNE NIČ… sleduješ, zaujímaš sa, nesleduješ, všetko vyjde na rovnako. PREČO potom toľko nenávisti v diskusiách?? Prečo toľko osočovania sa medzi obyčajnými ľuďmi a politikmi.???

SKÚSTE TO VŠETCI a uvidíte, ako vám bude super. …. nič Vám nebude chýbať, nič sa nezrúti, ani bez Vás neskolabuje. Len Vaše nervy budú menej opotrebované, dokonca oddýchnuté. Zrazu pocítite, že nič okrem zdravia a lásky Vás, Vášho okolia , Vašej rodiny nemá zmysel. Nič nie je tak dôležité, aby ste museli nenávidieť kohokoľvek…  Myslím si, že pár jedincov tu na nete zo všetkých politických táborov, by si to mali uvedomiť. V samotnej podstate okrem ničenia si svojho zdravia , nemáte na NIČ absolútne ŽIADEN VPLYV. Preto Vám všetkým želám šťastný nový rok , bez nenávisti a osočovania.. Verím, že na to máte oprostiť sa od tej nezmyselnej politiky, na ktorej aj tak nič nezmeníte… či chcete alebo nie, ona si žije svojim vlastným od Vás nezávislým životom ….  VŠETKO NAJ VŠETKÝM v roku 2018…