Ako som zasa nakupoval v Mescu a chcela ma buzerovať automatická pokladňa.

10. októbra 2016, simon22, Nezaradené

parkyhMal som chvíľku čas pred obedom s manželkou, tak som skočil do Mesca na malý nákup. Asi 15 položiek som mal v košíku, keď tu telefonát.. „no kde si ? my sme už na mieste a vyberáme si.“

Zo zásady ochrany pracovných miest ženičiek v kasách , aby neprišli o prácu , nepoužívam tie ich automatické kasy pravidelne. Vyhýbam sa im, no tí veľkpodnikatelia stiahli kasírky  a ponechali dve fungujúce s obsluhou, kde bolo v každej asi 5 kopcom natlačených  vozíkov. Tak som chtiac-nechtiac  použiť po dlhej dobe zasa ten samoblokujúci vynález. Mal som v košíku aj „Párky s telecím masem“ , z ktorých zmizla tretina mäsa, lebo ich zloženie bolo nasledujúce…vepřové maso-65%, hovězí maso  -3% TELECÍ MASO -2% SLOVOM DVE CELÉ percentá.. Komu stojí  takýto podvod za námahu?? Kde je norma , ktorá zakáže konečne klamať zákazníka? Ak má niečo v názve tak by to aj malo tvoriť vo výrobku asi podstatnú časť, či nie??? V tomto prípade bol v tých párkoch s teľacím asi ritný otvor teľaťa a chlpy z jeho chvosta…

Všetko prebiehalo v pohode, až na fakt, že červená paprika bola zaradená v ovocí a ja som ju hľadal v zelenine, vianočka nebola v kochlíku kde bola nakreslená ale som musel hľadať podľa názvu vianočka.  A potom prišiel vrchol dnešného nákupného programu.. Priložím balenie 6x baldovská , samozrejme z fľaše načíta kód len jedného kusa. Pritom na rúčke balenia je iné číslo s čiarovým kódom, ktoré by mohlo byť v počítači ako 6x baldovská.. Nikde nevidím jednoduchú voľbu x6. Privolám mladíka, že „prečo nikde na monitore nie je jednoduchý prístup k navýšeniu počtu tovaru?“ Dajte tovar späť do košíka, počúvnem, on niečo pomačká a nahadzuje 6 kusov a potom pípne ručne  kód jednej fľaše. „ Prečo nemôžete mať v systéme zaradené aj to kódovanie pre 6sť balenie?? „ Lebo my máme v systéme po jednej fľaši“ odpovedá. To predsa viem, ale sa pýtam, prečo nemáte aj inú položku pre šesťpaket?  Nedám sa odbiť odpoveďou, ktorá neodpovedala na moju otázku.  Arogantne si ma premeral a zopakoval… lebo my to máme po fľašiach.. dokončil nahodenie mojej šestky, bliklo na monitore 3,45 otočil sa a odišiel, nečakajúc ako dopadnem. Bola to posledná položka z nákupu, položím ju do baliaceho priestoru a tá sviňa automatická mi škodoradostne hlási“ neznámy tovar v baliacom priestore“!!! Nedáva mi šancu platiť ale znova otravuje.. Vidím mladíka ako sa ku mne otáča ,stretnú sa nám oči .. moja reakcia?? DOVIDENIA! Pozdravím ho a odchádzam nechajúc všetok tovar v tej automatickej kase, ktorá  ani neslúži na rýchlejšie vybavenie, ale len na zvýšenie zisku reťazca, ktorý obsluhuje jedným pracovníkom asi 8 kás namiesto jednej a päť predavačiek mohol prepustiť….

Mladý muž zrejme nenávidí svoju prácu, keď  nepočkal na doblokovanie poslednej položky pri mojej kase a nechal si tú elektronickú mrchu vychutnať si víťazstvo, v podobe nemožnosti zaplatenia a nútenia ma znova volať obsluhu. Nestalo sa a už NIKDY sa ani nestane. Radšej hladom skapem.