Desivé sny. .. . a výživové doplnky. ..

21. septembra 2016, simon22, Nezaradené

Manželka má neustálu predstavu, že má tenké a nekvalitné vlasy. Dlhé roky si všeličo vtiera od pokožky až po končeky vlasov. Mne sa nezdá, že by to bola nejaká katastrofa, no zároveň som nikdy nezbadal žiaden progres z tých medikamentov.. Až zrazu mala úspech, nečakaný , mohutný lenže na neželanom mieste…

Na tajňáša si kúpila niekým ospevovaný výživový doplnok Methionin komplex, ktorý má zaručiť zhustnutie zvodnej štice ako aj výrazné zvýšenie lesku a kvality nechtov.  Začala užívať tabletôčky presne podľa návodu. Noc, spíme.. zrazu ma prebudí výkrik… Nieeee.  Preberiem sa , žiaden vrah ani zlodej nablízku.. čo sa deje?? Ide to z nej ako z chlpatej deky.. „ Je teplo, mávame otvorené okno, v izbe sem tam komár.. zaspávam a niečo mi bzučí nad holým predkolením.. zašmátram rukou a hrôza.. nohy chlpaté ako froté.. booože nieeee, také chlpy má snád len môj muž.. prebleslo jej hlavou.. veď tie tabletky jem sotva týždeň.. na hlave nič a nohy ako gorilaaa… nieeee. A vtom sa preberiem a zistím, že komára odháňam z tvojej nohy….

Vážené dámy , niekde chlpy odstraňujete a inde ich chcete mať pralesom. Tak ten výživový doplnok mal zatiaľ len jediný efekt.. kompex z chlpov na mojej nohe..