Ak niečo sľúbiš milenke, musíš byť zásadový. ..

8. júna 2016, simon22, Nezaradené

Máme tu prvý spor v koalícii, čo sa tvári, že vládne našej krajine. A ako vždy nejde o nič menej len o vzťahy a peniaze. Kedysi sa hovorievalo, za všetkým hľadaj ženu, v modernej dobe sú možnosti rôzne.

Som veľký šéf  a navrhol som úpravu nejakých poplatkov, chcem aby to bol zákon. Požiadala ma o to moja milá, že potrebuje, tak prečo by som nevyhovel? Dlho som síce odolával, ale v slabej chvíľke po peknom večeri pri sviečkach  som privolil. A zrazu sa neprístojne postaví niekto z partnerov a povie že nie?? Ale toto? Ona sa na mňa pozrela škaredým okom a vraví.. „ Ak povolíš, tebe sa bude môcť stavať koľko chce, u mňa to budeš mať zbytočné… Ja tie prachy potrebujem! Sklopím hlavu a uši a premýšľam ako vysvetliť tomu čo sa postavil, že mne bude stáť zbytočne ak on neustúpi. Pohrozím odstúpením  a on si to určite rozmyslí. Predsa by pre pár drobných nerozhádal takú výbornú partiu čo sme poskladali . Veď sme ešte ani nezačali poriadne zarábať a už by mal byť koniec?? TO TEDA NIE… Predstupujem pred médiá a ohlasujem možnosť svojho odstúpenia, v prípade, že nebude môj návrh pretavený v zákon.

Myslím, som skoro presvedčený že nájdeme spoločnú reč a budem úspešný…..

Celý môj život je úspešný, prečo by to malo byť teraz inak?

p.s.: všetko tu je vymyslené a kto by považoval nejakú časť za pravdivú, asi vie niečo viac ako my všetci