Ako príde koniec sexu v živote muža?

29. mája 2015, simon22, Nezaradené

Mal som 29 rokov a ocitol som sa v jednej veľkej pražskej nemocnici . Zrastala mi noha po úraze, na izbe sme boli štyria. Najmladší mal asi  osemnásť a práve sa prebral  z narkózy po operácii členka. Najstarší mal 69 rokov a bol to veselý penzista., plný životných skúseností. Pri dverách mal posteľ nóbl pánko , tiež prešedivený, ale evidentne výrazne dbajúci na svoj „image“. Pán mal asi 60 rokov pracoval ako vedúci nejakej skupiny v Barandovských filmových ateliéroch. „Stařík“ bol penzistom z deniny, kde kedysi dávno natáčali detský film s Jirkom  Sovákom v hlavnej úlohe, kde hral ducha pána hradu a kúzlami  pomáhal deťom obnoviť ten hrad. Mal veľa úsmevných príhod z toho natáčania, lebo hral v komparze.

Každý mal práve po nedeľnej návšteve, dostali sme kopu ovocia a sladkostí. Mladík mal samozrejme na návšteve najsexi priateľku , ktorá ho opusinkovala, čo mu tí starší kolegovia závideli. Nálada bola výborná, dali sme všetko na jednu hromadu a každý si bral na čo mal chuť. Tárali sme veselo o všeličom, samozrejme musel prísť na radu aj sex. „Staříku , máte ešte sex?“ Padla nečakaná otázka z pléna. Dedek sa uchechot  a začal prezrádzať..  Jó kluci, já už ne.. ale nelituji, mám krásný vzpomínky. Všetci sme spozorneli a nasledovala úplne samozrejmá otázka.. „A ako sa to stalo, že ste prestali mať?  To len tak? Alebo postupne???“  Stařík sa zamyslel, lišiacky sa uchechtol  a vyriekol osudovú vetu.“ Ani vám nevým kluci, jedno ráno sem se probudil a nestál mi. .. a od tý doby ani ťuk“… „Koľko vám bolo? Keď sa to stalo??“ „ Nevým přesne, nějak kolem dvaašedesát“……  Dovtedy veselý zhovorčivý  elegantný pán zrazu stíchol a dobrú pol hodinu nepovedal ani slovíčko. Všimol som si to a chcel som ho vtiahnuť do debaty.  Čo tak mlčíte, niečo sa vám stalo?… Po chvíľke premýšľania z neho vypadlo jadro pudla..

„Tu  „stařík“ hovoril, že sa raz ráno zobudil a bolo po sexe.. Veď to je úplná katastrofa.. Ja mám 60 a mám okrem dobrej manželky ešte aj dve mladšie milenky, jednu v Prahe, druhú v Brne“.. Všetci sme okamžite spozorneli. „ No a neviem si za boha predstaviť že o dva roky by som mal zrazu zostať bez sexu!….. Chvíľku ticha  rámovala jeho veľmi zamyslená tvár a a smutný zádumčivý pohľad.  Vtom prišiel mladík s jagavou myšlienkou. Nebuďte smutný, veď im to dáko všetkým trom vysvetlíte… Začali sme sa smiať a dohodli sme sa, že zajtra po vizite sa spýtame primára ako to vlastne s tým koncom sexu je… Náhly koniec sme si nepripustili a napriek skúsenosti „staříka“  sme to považovali za nepredstaviteľnú nespravodlivú výnimku, ktorá nemôže byť predsa zovšeobecnená….Neviem či to myslel vážne, alebo si z nás urobil srandu.

Odvtedy som prežil veľa krásnych rokov a blížim sa veku , kedy „staříkovi“ vypli sexuálny vypínač.. To som teda zvedavý ako to bude. Dodnes som nezabudol  na prestrašený výraz tváre pána s manželkou a dvoma milenkami spred skoro tridsiatich rokov.