Detskou logikou o živote po. .. .

19. februára 2015, simon22, Nezaradené

Po smrti prídete podľa zásluh buď do neba, alebo do pekla. Bude však veľká väčšina, ktorá nebude hneď ani odmenená ani potrestaná. Tí majú čakať v očistci…. toto ma učili na náboženstve, keď som bol malým školákom za socializmu. NEBO a PEKLO až po smrti…

Som malý chalan  a rozmýšľam: budeš vzorne žiť, nehrešíš, si príkladom cnosti, všetko zakázané si odopieraš a šup si odmenený večnou blaženosťou. Prídeš do neba, kde sa nebude robiť nič zaujímavé, nič nezbedné a roztopašné.. ráno oslava , na obed oslava večer oslava.. Boha. Stretneš všetkých svojich dávno mŕtvych príbuzných.. strýkov, tety, pra a pra rodičov.. čo tam budeš celú večnosť robiť?

Si veselý, naháňaš dievčatá celý svoj pozemský život, sem tam sa opiješ niečo čmajzneš.. skrátka užívaš si život, piješ alkohol,  spievaš, tancuješ, dáš si sem tam brčko.. pri spovedi máš zoznam celého desatora okrem piateho… Zomrieš a ideš kam?? DO PEKLA! K Satanovi!! A ten ťa má trestať?? Celé veky ohňom a sírou? Večnými mukami?? PREČO by to robil?? Veď si bol jeho spojencom počas celého pozemského života! Robil si všetko satanské a nič božské! Kde je božská či satanská  logika?? Prečo by ťa ten Satan mal trestať za to, že si mu po celý pozemský život slúžil? Myslím si, že v pekle bude rovnaká zábava ako počas života, lebo to sú veci, ktorými satan bojuje podľa kresťanov a židov proti božím zámerom. A ak za života je to dobré aby získaval svojich prívržencov, tak prečo by menil svoj prístup vo večnosti? Niet dôvodu….

Vyberte si sami , čo chcete robiť celú večnosť… ja som si vybral….  verím že nebo aj peklo nás stretá už za pozemského života a musíme prežiť život tak, aby nás bavil a nenudil. A večnosť? Tá nie je pre mňa vhodná.. nebudem si ju pamätať, lebo už jej časť pred svojim narodením si vôbec nepamätám…