Podvod obchodného reťazca v priamom prenose za 1/3. .. Posielam to k prešetreniu!

23. januára 2015, simon22, Nezaradené

IMG_20150123_143315Sedím si tak v bufete na hokeji a pozerám v telke reklamu s fúzatým chlápkom v slamenom klobúku. Dám teraz niečo, čo sa týka nás všetkých a skoro každodenne. Robí to každý obchodný reťazec a všetci sa tvária že sa nič nedeje. PODVODY obchodných reťazcov s nami zametajú a ponúkajú nám tovar v pôvodnej cene drzo tvrdiac že je v podstate za TRETINU.

Tak som sa pozrel na jeden príklad, ktorý Vám tu uvádzam. Debil v slamenom klobúku už mesiac vyhukuje, aby sme všetci utekali do jedného reťazca, lebo je tam všetko za TRETINU CENY… ale úplne zadarmo…  Tak si moja žena zaželala nožnice na trávu , ktoré majú aj dlhšiu lištu na živé ploty.  Pozrel som sa na nete, aká ma teda čaká zľava a ejha.. až 40% zo 105 na 62,90.. neuveriteľné!!

Avšak jedny doma vlastním už 6 rokov a zdalo sa mi neuveriteľné, že by stáli 105 Euro. Tak som sa dnes mrkol do iného reťazca a samozrejme.. BEZ akejkoľvek akcie stoja od lepšej značky výrobcu 66,90…. AHA.. takže ten slameno klobúkový  blbec z reklamy nám KLAME každý deň priamo do tváre. A takto je to so všetkým…  Je to ale asi aj naša- spotrebiteľská chyba, lebo ak neičo takéto zistíme, tak len kývneme rukou a nekúpime. NEDAJME SA VIAC KLAMAŤ, snažme sa, aby boli klamári spravodlivo potrestaní. Máme predsa na to inštitúciu, ktorá to môže urobiť, ja som odhodlaný toto tam poslať. A VY??? Aké máte skúsenosti? Ak to nejako vyriešia, budem Vás informovať.

Ja len toľko.

 

 

 

 

montfild2