Čas Vianoc- ako som inštaloval SMART TV. . .

19. decembra 2014, simon22, Nezaradené

LG Smart TV screen-580-90Kúpte si smart tv ktorú je radosť inštalovať.. že si to urobí skoro sama ! Znie reklama. Stará dosluhuje. zvuk vypína, tak som sa nechal inšpirovať vánočným časom a potrebou obnovy. Urobil som si Ježiška.. Kúpil som .. SMART.. 4K vpredu, 4HDMI vzadu.. ani jeden scart ako som zvyknutý. Mám doma len satelit s dekodovacou kartou. Prvé čo pýta je .. jazyk, štát, a potom to prišlo.. Že či set top box alebo tv vstup( anténa) alebo oboje.. kukám na to.. šak nemám ani anténu ani set top box.. a bez toho ma nechcelo pustiť ďalej.. návod na dve rite.. nič tam nie je.. tak zaškrtnem že len ten box.. a skočí hned.. aký typ?? a 10000 na výber.. to už na ňu kričím.. krava ja nemám žiaden.. no zaškrknem akýsi.. a dám že HDMI1.. ideme ďalej.. aký typ diaľkového ovládača k tomu?? NO ked nemám box aký ovládač?? idioti.. a tam nie sú typy ovládačov ( čo majú na sebe napísaný) ale ovládač typ 1 až 100. nasral som sa riadne.. potom som pripojil ešte blu ray do trojky.. a zapol to bez tých idiotin.. a div sa svete ide to.. čo to tárali o tom že je to radosť inštalovať?? že skoro samo?? MOJE NERVY.. no čo vám poviem urobila ma tá telka aspon 3x za pol hodinu.. ale fungujeeee.. aj s okulárkami!  Šťastné a veselé všetkým želám!