Virtuálne milovanie. . .

8. októbra 2014, simon22, Nezaradené

Balil by som ťa, keby si sa dala..
no z Teba žiari rozhodnosť, krása,
čo všetky zbrane mi vzala..
To mi však nebráni
poslať ti veršík,
dýchnuť  do dlaní..
Dať virtuálnych bozkov tisíce,
na šiju, pery , dlane,
ne prsia chvejúce ,
celé ustráchané…
milovať sa bláznivo, nečakane,

Pomalé pohyby, zrýchlený dych..
Potom trošku pritlačiť a vyraziť vzdych..
Jeden za druhým vzdych sa tvoj ozýva..
a hlboký dych vzlikom sa prerýva..
Zrazu chvenie bokov, prsia na prasknutie..
výkrik, stisk ramien zemegule hnutie….

Sucho v ústach mokro ma zalieva ,
rýchly buchot srdca, nevidím.. nepočujem.
telo v luk sa vzpiera.
Ešte kúsok a vybuchnem sťa sopka……
uvoľnenie.. ticho..padám.. je  tma ..
chvejem sa.. hladím ťa, bozkám, zaspávam..
som jak vykradnutá hrobka.
Virtuálne milovanie v básni opísané,
vidím tvoje nežné dlane..
bozk posielam .. na ne..