Bolo 10. decembra nad Tr. Stankovcami či Beckovom UFO? Alebo niekto len pustil lampión?

31. decembra 2013, simon22, Nezaradené

Často fotím oblohu, lebo sa mi páčia jej farby. Fotím aj spln mesiaca, konjunkciu Jupitera s Venušou, hviezdy… No čo odfotil kamarát Braňo, to sa mne ešte nepodarilo.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA10.12.2013 asi o 18:15 šiel autom z Trenčína do Bieroviec. Nad Tescom zbadal jasne svietiaci objekt , najjasnejšiu hviezdu akú kedy videl. Prišiel do Bieroviec a tá „hviezda“ bola neustále na oblohe, teraz sa zdala že je nad Stankovcami či Beckovom. Bola nízko a jasne žiarila. Nikdy predtým tam žiadna taká nebola, tak vzal foťák a urobil pár fotiek. Na jeho veľké prekvapenie, zistil, že to asi nie je hviezda, ale nejaké teleso, ktoré má na svojom povrchu pravidelnú štruktúru.

Púšťal niekto tie čínske lampióny v ten deň v tejto oblasti?? Ak áno, všetko je vysvetlené…. zatiaľ je to pre mňa neidentifikované lietajúce teleso.. v skratke UFO.

Parametre fotoaparátu a expozície: OLYMPUS SP800UZ

F/5,6….čas 1/2sek,…ISO´=200,….ohnisko 147mm( prepočet na 35mm  = 840) …. je to kompakt s optickým zoomom 30x( ohnisko sa mení  24-840mm) Fotografia bola urobená na maximálne priblíženie, neupravoval som ju v žiadnom programe.  Čas odfotenia: 18:42:28 dňa 10.12.2013.

Pre porovnanie vám sem dávam foto toho objektu, foto mesiaca, hviezdy a konjunkcie planét, ktoré som nafotil dávnejšie.  Dokonca sa mi z ruky podarili odfotiť aj škvrny na slnku cez hmlu….

 OLYMPUS DIGITAL CAMERA hviezda konjunkcia jupitera s venušou spln mesiaca škvrny na slnku  z ruky