Nový trik obchodných reťazcov na zvýšenie svojho zisku.

14. mája 2012, simon22, Nezaradené

A všetko vyzerá ako ďaľšia  dobrá služba čakajúcemu občanovi v rade pri pokladni. V „reťazcoch sa objavujú „SAMOOBSLUŽNÉ“ pokladničné zóny.  Jeden by si povedal.. super nápad.. ideš, odpípaš si svoj tovar  zaplatíš kartou a si vybavený…. ANO- ALE..

Na moju otázku na informáciách….. „ prosím Vás , Keď sa sám obslúžim pri tej kase, odpočíta mi to nejakú zľavu??? 3-5 %???? Dotyčná osoba na infe vytreštila oči a odpovedala protiotázkou( to milujem zo všetkého najviac- zabil by som za takú formu odpovede, protiotázkou… jak dzurinda)

Tak odpovedala otázkou… „Za čo by ste chcel zľavu?? Nie je žiadna zľava“.. a ja je na to .. „no predsa tým že sa skasírujem sám, Vám šetrím pracovnú silu, ktorej plat máte započítaný v CENE TOVARU , ktorý som si práve kúpil“… Jej oči sa rozšírili od úžasu a začala mektať.. no.. síce to môže byť tak, ale , ale, ale..my zľavu za samoobslužnú zónu určite nemáme. Ale ak si myslíte, že by to tak mohlo byť, napíšte to do našich pripomieńok……  Zasmial som sa, lebo v tých reťazcoch berú špičkový manažeri pĺat niekoľko tisíc evri mesačne, aby vymysleli ako zvýšiť zisk, a toto je jeden z ich skvostných nápadov… skasíruje sa zákazník sám.. a nám( reťazcu) zvýšiš mieru zisku  z rovnakého množstva predaného tovaru….a môžeme znížiť stav pokladníčok..

A preto VÁS VŠETKÝCH vyzývam.. ofrflite im to a žiadajte zľavu, ak sa sami obslúžite v samoobslužnej kasa zóne.. nech vedia, že nie sme somári , že sme im na novú fintu prišli…. lebo po zavedení kás príde krok prepustenia predavačiek.. a … tovar bude stáť rovnako, ako keď ich museli platiť…. skúsme rebéliu, ignoráciu ich nového ( niekde už niekoľko rokov ) zavedeného systému.. pokiaľ nám tam automaticky neodrátajú z účtu nejaké to percento.. lebo ho ozaj svojou samoobsluhou UŠETRÍME… len IM..