Otvorený list pánovi lídrovi o státí PROTI. . .

19. januára 2012, simon22, Nezaradené

Vážený Pán Líder…..

Zasa som sa raz ráno pobavil.. už druhý deň čítam v titulkoch. Že na ničom inom nezáleží, len že sa treba  „POSTAVIŤ PROTI“… je úplne jedno priateľu Líder proti komu. Ja som rád, ak sa mi postaví pre niekoho.. a ty budeš najradšej  AK TEBE PROTI???

To mi príde trošku zvrátné.. Každý chlap je rád ak sa mu postaví pre nejakú peknú myšlienku či dotyk. A ty ako politik sa najviac potešíš ak sa ti postaví PROTI?? Načo ho potom máš?? Už dva krát ti stál proti niekomu a nedopadlo to dobre.. vždy si znova a znova následné voľby prehral a dosiahol si menej hlasov ako pred tým predchádzajúcim postavením sa proti niekomu.. A stále si nepoučiteľný.. zasa chceš aby si bol postavený PROTI.. A ja si myslím, že získaš ešte menej hlasov ako naposledy.. lebo stáť PROTI sa nevypláca..

Lebo potom keď ti stojí proti, tak nevieš čo s ním.. a máš problém.. si nemotorný a všetko ním zhadzuješ.. nie že by bol taký veľký.. ale jednoducho stojí PROTI.. a tak ti len a len zavadzia.. Skús sa zamyslieť a postaviť ho raz PRE NIEKOHO.. PRE NIEČO.. a nie proti.. uvidíš.. bude to lepšie  a príjemnejšie pre všetkých.. a ak si ešte stále chlap, tak určite aj pre teba..

Odporúčam vrele.. mne keď stojí pre niekoho.. tak to skončí obyčajne veľmi dobre a príjemne..  S pozdravom  nevolič Simon22