22 rokov po nežnej máme zdravotníctvo v pracovnom priestore p. Kollára

1. decembra 2011, simon22, Nezaradené

Nikdy to nebolo boh vie čo.. vždy to bolo poddimenzované a plné úplatkov. Nikdy to nedosiahlo kvality a ohodnotenia  západnej cudziny. Ale tých rozmerov nedosiahol žiaden náš obor ľudskej činnosti. Ani smetiar, kováč, šofér či učiteľ alebo hasič, dokonca ani vojak či policajt nezarába to čo ich kolegovia v Rakúsku alebo Nemecku. Aj keď zdravotníctvo ako tak funguje , stojíme fronty na chodbách u bielopláštnikov, ako v dávnych dobách na mandarínky či ananás.  A teraz zrazu nieto ani tých dlhých radov. Zatvorili oddelenia, ambulancie. .. už som spomínal, je to také nelukratívne , že niektorí sú lekármi už 3,4,5 generáciu. Lebo vždy radi robili zadarmo a trpeli v práci. Tak som pochopil, prečo sa to udialo.. sťažovali sme si na fronty?? už nemusíme.. niet pred akou ambulanciou stáť.. huráááá…

Tak sme to dotiahli .. presne tam, kde sa pozerá pán Kollár celé dni od získania svojho lekárskeho diplomu. ANO presne tam.. on je totiž GYNEKOLÓG..

On si zajtra svoju súkromnú ambulanciu otvorí.. Minister by sa mal zbaliť a vypadnúť.. lebo nezvládol svoj rezort a je ako Mečiar.. z 40% na 3% ale on sa cíti stále zodpovedný za svoju stranu.. a nevšimol si ako ju postavil, dostal na vrchol a potom zničil.. Uhliarik nepostavil nič.. len zničil.. čím?? no tým že nezvládol rezort. Už som písal. OBAJA hlavní aktéri by mali ísť pred súd.. len za takú maličkosť.. všeobecné ohrozenie..

Nikdy som nič zlé nikomu neželal.. ale teraz by som doprial obom.. aby sa zrazili autom.. a potrebovali by nemocnicu.. a natrafili na zónu, kde sa práve nepracuje.. nech ich sanitkou vezú aspoň 3 hodiny tam, kde im niekto poskytne pomoc..

Tak sme všetci tam. .. v pracovnom priestore p. Kollára. Ja len toľko..  🙂