Nadalov kolaps- bolela ho noha na tlačovke? Neverím. .

6. septembra 2011, simon22, Nezaradené

Dá sa povedať že som  normálny chalanisko skoro dedinský. Keď ma niečo bolí, prvá reakcia je chytiť si boľavé miesto. Chytím kŕč do nohy? Šup dolu ruku a snažím sa potiahnuť opačne ako ma sťahuje kŕč. Ak ma pichne v hlave, okamžite letí ruka k spánku a snažím sa pošúchať si boľavé miesto. Ak máte kŕče v bruchu.. tak sa chytíte za brucho a skrútite sa do klbka. Takto to robíme my slovač dedinská. A ajhľa. Nadal dostane počas tlačovky neuveriteľné kŕče do PRAVEJ nohy( podľa neskoršieho vysvetlenia.. Mám silné kŕče v pravej nohe, v prednej i zadnej časti. To bola príčina môjho kolapsu, netreba za tým hľadať nič iné. Kŕče sa počas zápasu s Nalbandianom stupňovali, veľmi ma to bolelo. Svoju úlohu mohla zohrať aj veľká horúčava,“ povedal Nadal,) a on chalanisko espaňácky sa chytí práve pravou rukou nie za nohu ako slovač.. ale za hlavu… ( najskôr ľavou za hlavu.. potom pravou za hlavu)ľavú ruku má síce chvíľku pod stolom, ale sotva by si ňou rozmasírovával kŕč v pravej nohe… Takže vážení ľudkovia. NEVERÍM ani slovko o kŕči v pravej nohe spredu aj zozadu… to by jeho reakcia určite vyzerala ako reakcia každého futbalistu.. nielen slovenského. Čapol by sa za nohu a snažil ten sval rozmasírovať. Alebo natiahnuť.. Jeho bolesť bola určite inde.. a nebol to kŕč… alebo sú tí južania úplne inak poskladaný ako my, slovač, alebo  niekto klame..  ja len toľko..

http://www.youtube.com/watch?v=ABY0BR8d_z0

 

video prevzaté z youtube.com