Piano ma „rozladilo“… …

28. júna 2011, simon22, Nezaradené

Dobré ránko všetkým čitateľom.. dnes len krátko. Chcel som si z rána pozrieť športové článočky na denniksort… tak tam kliknem..  a čo to???CELÁ TITULKA, TEDA ASI 8 článkov.. mi po otvorení skočí tá debilná klávesnica. že zaplať si piano… Toto je slobodný prístup k informáciám??? Riadne som sa vytočil a hneď som im dal odkaz na ich fasabúk. Prečo ma niekto núti zasa si začať kupovať papierové novinky???  Alebo platiť nejakých DARMOŽRÁČOV z PIANA?? ktorí nemajú redaktorov, nič netvoria, ale len budú vyberať prachy,? Chápal som spoplatnenie nadmerných a neplodných diskutérov. Ale vyberať za články napísané niekym iným??? Pritom ma tam neustále obťažuje vyskakujúca reklama, ktorú musím odklikávať aby mi nezavadzala.

Žiadnym darmožráčom v podobe PIANA  vyberajúcim za tvorbu iných platiť určite nebudem. A ak to zavedú aj tu na Pravde, tak jednoducho prestanem používať internetové noviny.  verím v zdravý rozum a dúfam že ma nebudú chcieť vrátiť do 18 storočia….. ja len toľko..