Založ si blog

Archív: december, 2017

Prevratné zistenie o politike a jej vplyve na obyčajného človeka.

Som ohúrený, na týždeň som vypustil sledovanie politiky, užil i krásne Vianoce a predsilvestrovské dni. Neotvoril som internetové, televízne ani iné NOVINY, dokonca som si nepozrel ani spravodajské kanály a politické komentáre… A v posledný deň roku som zostal prekvapený… NIČ SA NEZMENILO K HORŠIEMU ani k LEPŠIEMU….. Presne rovnako, ako keď som pred […]

Pokračovanie článku

Prvá úloha vo velení pluku. Ako som sa stal odborným inžinierom . . .

Skoro celé dva roky som robil technika lietadla na MiG-23, chcel som preto študovať popri zamestnaní medzinárodné vzťahy. Politruk pluku mi sľúbil, že to vybaví, keď prejdem do jeho chasy nástenkárov. Veliteľ pluku si ma zavolal na pohovor a bol tak presvedčivý, že som sa začal hanbiť za nápad prestupu od techniky k rudým bratom. Stačilo na to pár slov. „ Tady čtu, že […]

Pokračovanie článku

Naša konštrukčná firma a výrobňa prototypov je najrýchlejšia na svete. Zvládla vyrobiť bojové vozidlo za neuveriteľných 21 dní od schválenia projektu! !

V poslednej dobe nie sme zvyknutí byť v niečom na svetovej špici. Ale teraz klobúk dolu, lebo naši zbrojársko strojársky komplex sa pochlapil a určite zlomili svetový rekord. Vláda totiž schválila postup pri obstaraní bojového vozidla 8×8 formou spolupráce medzi Fínskou firmou Patria a slovenským koordinátorom projektu pre výrobu prototypu firmou Konštrukta na […]

Pokračovanie článku

Olympijský výbor, handrou v rukách politiky. . .

MOV rozhodol po druhý krát za to isté previnenie! Toto je neprípustný akt vmiešavania sa politiky do športu, ku ktorému sa prepožičal Medzinárodný olympijský výbor a to opakovane. Porušenie základného piliera práva a to prezumpcie neviny ako aj nemožnosť vynášať skupinové tresty, bez preukázania viny jednotlivcov sme mali prezentované po prvý krát pred letnými hrami […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 542
Celková čítanosť: 3105748x
Priemerná čítanosť článkov: 5730x

Autor blogu

Kategórie

Archív