Založ si blog

Archív: jún, 2016

Ak niečo sľúbiš milenke, musíš byť zásadový. ..

Máme tu prvý spor v koalícii, čo sa tvári, že vládne našej krajine. A ako vždy nejde o nič menej len o vzťahy a peniaze. Kedysi sa hovorievalo, za všetkým hľadaj ženu, v modernej dobe sú možnosti rôzne. Som veľký šéf a navrhol som úpravu nejakých poplatkov, chcem aby to bol zákon. Požiadala ma o to moja milá, že potrebuje, tak prečo by som nevyhovel? Dlho […]

Pokračovanie článku

Sexuálne a drogové tutlané škandály našich mocných posúvajú voličov k ultrapravici?

Ako veľmi sa čudovali našinci výsledkom volieb a vpádu neonacistov v podobe „kotletovej“ strany do parlamentu. Že či sme sa zbláznili a zabudli na vojnu? Už vtedy som povedal, že ak by boli voľby KDEKOĽVEK v Európe, dopadli by rovnako veľkým priesakom neonacizmu či ultrapravice do štátnej moci. Čuduje sa niekto ? Myslím si , že sa niet čomu čudovať. Okrem […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 542
Celková čítanosť: 3105727x
Priemerná čítanosť článkov: 5730x

Autor blogu

Kategórie

Archív