Založ si blog

Archív: február, 2015

Detskou logikou o živote po. .. .

Po smrti prídete podľa zásluh buď do neba, alebo do pekla. Bude však veľká väčšina, ktorá nebude hneď ani odmenená ani potrestaná. Tí majú čakať v očistci…. toto ma učili na náboženstve, keď som bol malým školákom za socializmu. NEBO a PEKLO až po smrti… Som malý chalan a rozmýšľam: budeš vzorne žiť, nehrešíš, si príkladom cnosti, všetko […]

Pokračovanie článku

Sme neustále len „ horné uhorsko- Felvidék“! Mám o tom „maďarský“dôkaz. . .

Dnes som došiel k nezvratnému a smutnému poznaniu. Pre veľkú väčšinu Maďarov je Slovensko neustále len ich severným územím- Felvidékom. Prečo? Túlal som sa po obchoďáku a pozeral si niečo „pod zub“ medzi vínami. Zrak mi padol na jedno ružové z Maďarska. Nechcel som veriť svojim očiam, na etikete bolo napísané že ide o víno z Duna- Tisza region, rovnakú […]

Pokračovanie článku

Ako sa vyvíja tradičná rodina v poslednom desaťročí? Je adopcia detí LGBT pármi tým hlavným nebezpečenstvom pre rodinu?

V roku 2013 sa narodilo až 37% všetkých detí na Slovensku MIMO manželstva.. V Európe sa tento jav za posledných 20 rokov ZDVOJNÁSOBIL, najviac mimomanželských detí a rodí každoročne v Estonsku (59%), Švédsku (54,7 %) a Francii (52,6), na opačnom póle stojí stojí Grécko (5,9 %), Cyprus (8,9 %) a Taliansko (17,7 %) ( údaje 2008) T 7 Charakteristiky sobášnosti […]

Pokračovanie článku

Už ste si vymenili diaľničnú známku? Prečo máme jednu z najdrahších?

Tak som sa dnes ráno musel zasa po roku odhodlať meniť známky ako filatelista.. v aute na prednom skle. A dospel som k záveru, že my Slováci sme vlastne chudáci aj v tomto ohľade. Nieže máme jeden z najdrahších poplatkov za diaľnice na svete, ale ešte ani tú známku nevieme vyrobiť ako sa patrí. Mám vždy dve ročné, čecho a slovo diaľničnú… rakúsku […]

Pokračovanie článku

Láska kresťanská len pre kresťanov? Presne takto sa správajú . . .

Bol som presvedčený, že sa nebudem „vyjadrovať “ k referendu o rodine svojim blogom. Neustále však čítam jedovaté až nenávistné prívlastky( politolog, luteran.. a iní ) pre tých, čo len na milimeter zapochybujú o absolútnej NUTNOTI a správnosti tohto referenda. Som medzi 50 až 60 vekom, myslím si že tri dospelé deti sú jasným dôkazom o mojej orientácii. Som […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 542
Celková čítanosť: 3105873x
Priemerná čítanosť článkov: 5730x

Autor blogu

Kategórie

Archív