Založ si blog

Archív: december, 2014

Otvorený list riaditeľom televízií. Neberte nám Vianoce!

Týmto chcem vyjadriť ostrý protest proti KRADNUTIU DUCHA VIANOC našim deťom. Posledné roky sme stále viac a viac svedkami , že na obrazovkách všetkých televízií, štátnych či komerčných počas Vianoc, neustále pobehuje tlstý dedo v červenom župane s čapicou na hlave a vykrikuje joho -hoooo … Táto kreatúra nemá žiadnu históriu v Európskej vianočnej […]

Pokračovanie článku

Čas Vianoc- ako som inštaloval SMART TV. . .

Kúpte si smart tv ktorú je radosť inštalovať.. že si to urobí skoro sama ! Znie reklama. Stará dosluhuje. zvuk vypína, tak som sa nechal inšpirovať vánočným časom a potrebou obnovy. Urobil som si Ježiška.. Kúpil som .. SMART.. 4K vpredu, 4HDMI vzadu.. ani jeden scart ako som zvyknutý. Mám doma len satelit s dekodovacou kartou. Prvé čo pýta je .. jazyk, štát, a potom to […]

Pokračovanie článku

Kam smeruje svet za posledné štyri roky?

Veľmi krátko sa pozrime, ako sa začal vyvíjať vzťah dolár- euro od roku 2008 , až doteraz. Najhoršie bol dolár voči euru 10.04.2008 , vtedy stálo euro 1,587 USD v dôsledku rozbehnutej veľkej ekonomickej krízy , ktorá začala práve v USA. Následne stúpol 10.6.2010 na najlepšiu hodnotu 1,204. 20.04.2011 bol zasa 1,452.. Táto oscilácia je pravidelná a myslím že […]

Pokračovanie článku

Zničí vnútorný mocenský boj vládnu stranu? Čo robí opozícia zle, že nevie túto situáciu využiť?

Prednedávnom prebehol internetom „otvorený list nespokojných členov strany Smer SD“ v ktorom bolo veľmi veľa informácií, opisujúcich menovite, kto a ako sa na niektorých funkciách obohacuje, akým spôsobom sa dostávajú peniaze zo systému do súkromných a straníckych rúk. Napríklad „využívanie“ daňových kontrol na zničenie konkurenčných firiem je skoro […]

Pokračovanie článku

Fico hovorí -bude vojna, ja som to písal už v auguste!

Som veľmi znepokojený vývojom vedľa našich hraníc. Všimli ste si čo sa deje?? Maďarský premiér vyjadrí podporu Putinovi a zrazu má v Budapešti stotisícový dav v uliciach.. prečo? Lebo USA zverejnili , že vysoko postaveným osobám z vedenia štátu zakázali vstup na ich územie.. kôli úplatkom.. a korupcii.. dôkaz nikde.. Čechy… Zeman sa vyjadrí, že nie je všetko […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 542
Celková čítanosť: 3105763x
Priemerná čítanosť článkov: 5730x

Autor blogu

Kategórie

Archív