Založ si blog

Ako sa rodia “ Saganovia“ aj v päťdesiatke-cyklistika dvoch tvárí.

Pozeral som v telke 11tu  etapu Tour de France, ktorá končí na vrchole velikánskej hory….
tak som si dal pred posledným stúpaním energetický gél( chleba s masťou a cibuľou) zapil ionťákom( plzeň) prehodil na ťažší prevod( na gauči seba  z ľavého na pravý bok) a nasadil som pekelné tempo do cielového kopca.. to som zvedavý kto ma dnes predbehe…
Inšpirovaný etapou končiacou na kopci som vletel do garáže.. do jamky medzi brušisko a kozy som si pripol pás s vysielačom tepu, monitor upevnil  na  bajk , prilbu na hlavu a hor sa na svoju horskú etapu.. Bierovce-Kykula.. cez Chocholanskú dolinu… no čo vám budem hovoriť.. prvých 10km super..rýchlosť 16-30 mierne stúpanie,  tep 150-165.. potom sa  stúpanie zdvihlo ešte asi o dve %  a zrazu mi začne pípať a vrieskať ten budík.. že stoj lebo infark!!! No ja somár som tam mal vložiť aspon o 10 kilov menej alebo 10 rokov menej ako mám.. lebo pri 176  tepoch ma to chcelo odradiť od pokračovania.. nedal som sa.. a tvrdohlavo šiel ďalej.. v odhodlaní dosiahnuť ešte pred zotmením vrchol.. a tak som prešaltroval vpredu na najmenšiu šajbu.. vzadu niekde v strede.. odbočka doprava a kopček sa zväčšil.. nooo, dám ešte asi 1500 metrov.. a.. zhodila ma z bajku sprostá žltá čiara na ceste s číslom že ešte 4KM.. kurva.. šiel som 55 minút do kopca (asi 14 km)a ešte ŠTYRI kiláky??? Morál ma opustil, rezignoval som  a otočka domov.. Doma som bol za 18 minút, super etapa….. vietor vo vlasoch, rýchlosť späť medzi 40 -50… paráda.. Nabudúce som odhodlaný dostať sa až na vrchol.. ( z 200- do 785mnm na 18km…a späť dolúúú tiež 18km)

PS: nie je to veľký kopček.. ale ja som v kopci slabučký ako čaj.. ale odhodlaný.. hlavne je sa kam zlepšovať.. aspoň do konca Tour.. 😀 možno do konca olympiády..

PS2: obdivujem všetkých cyklistov v akomkoľvek peletóne.. je to najmenej zaplatená najväčšia drina.. .našim držím palce, nech má Peťo ten zelený v Paríži… A na „Hrách“ nech zabojujú o metál… toto je pre hašlerku a iných, čo to pochopili inak- asi lepšie, ako som to ja myslel….

Kto vyhrá boj o palác? Je dôležité kto to bude?

25.03.2024

Prvého kola volieb prezidenta a zúčastnilo 2 254 000 51,9% z 4 333 000 (možní voliči: mužov 2mil 88 tisíc a 2mil 245 tisíc žien) V druhom kole môže naviac voliť asi 2 200 prvovoličov, ktorí dosiahnu 18 rokov práve v tých dvoch týždňoch medzi kolami. Účasť v prvom kole bola asi 51% , voliť nešlo asi 2 milióny 80 tisíc voličov. Výsledok na prvých dvoch miestach je [...]

Dukla Trenčín zasa sklamala, zostala pred bránami play off na 9 mieste.

18.03.2024

Srdce trenčianskeho hokejového fanúšika zasa krváca, oko plače. Ako sa stalo už zvykom, Dukla sa nedostala opäť do play off, teda medzi posledných osem. Lepšia Nitra nás vyradila a ukončila nám sezónu, v ktorej sme sa dlhodobo potácali medzi 8 až 10 miestom. Moje fanúšikovské hodnotenie pri pohľade z bufetu je subjektívne, nenárokuje si na absolútnu pravdu, ani [...]

Takto píšu ruské médiá o Putinovom vyhlásení o technickej pripravenosti na jadrovú vojnu.

15.03.2024

Dovolím si tu skopírovať jeden ruský článok bez môjho komentára, aby sme videli ako sa to snažia vnímať ruskí novinári a ako sa to snažia vysvetliť svojim čitateľom. Sami posúďte kde končí technická pragmatičnosť a kde začína propaganda. Je vonku len pár desiatok minút, vyšiel dnes 15.3. 2024 9:24 moskovského času…. Zdroj topcor ru 15.3.2024 9:24 Prst na [...]

zena tabletka lieky choroba liek

Japonsko eviduje 4 úmrtia a 100 hospitalizácií v súvislosti s doplnkami výživy

28.03.2024 12:09

Firma minulý týždeň informovala, že prvé sťažnosti na problémy s obličkami dostala už v januári.

korčok, pellegrini

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini. Kampaňa nabrala na obrátkach. Môžeme čakať ešte nejaké prekvapenia?

28.03.2024 12:00

Prvý duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho odvysiela Rádio Slovensko a RTVS:24.

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31, aktualizované: 11:55

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 543
Celková čítanosť: 3112036x
Priemerná čítanosť článkov: 5731x

Autor blogu

Kategórie

Archív