Založ si blog

Šatan a Bača. . terazky ani neviem či som oslepol. .

tak som si pozrel to čo dala dnes k nicidentu na ľade televízia.. a vidím toto.. 24 sekunda a ďalej v tom zázname..

http://www.ta3.com/clanok/5005/slovan-si-na-domacom-lade-poradil-s-nitrou-4-3.html

 

ale čítam niečo iné.. že vraj mladý  Bača z Nitry napadol zasa Šatana zo Slovana.. Ano určite je to tak.. pokiaľ je ten slovanista v bielom a ten pastier oviec v tom tmavom..  lebo hráč v tmavom jednoznačne chytí pod krk hráča v bielom a zloží ho na ľad..a to v momente chytenia stojí k nemu TVÁROU….. a ten biely potom napadne hráča v tmavom keď vyskočí z ľadu….. vidí to niekto inak?????

alebo som ozaj oslepol, alebo som farboslepý.. či je ešte jedna možnosť.. som úplne osprostel a všetci okolo mňa sú úplne v poriadku.. Vlastne je ešte jedno normálne vysvetlenie.. Šatan má krátkodobý výpadok pamäte a zabudol čo predchádzalo tomu vyskočeniu bieleho z ľadu…

Ja len toľko..

takto to videl Šatan: Puk išiel okolo mantinelu, ja som ho ani nehral, lebo som cítil, že zozadu sa ku mne blíži rozbehnutý rýchlik Bača. V tej chvíli som ani nevedel, kto presne si to na mňa vyšliapol. Puk som len nechal prejsť, aby som sa vyhol stretu. Ak by som sa zaujímal o puk, asi by ma bol zabil. Odskočil som, aby ma netrafil. Potom Bača spadol, postavil sa a začal sa biť. Išlo o jasný zámer ma napadnúť, keď mu to nevyšlo na prvý raz, začal to riešiť bitkou. Bol som z toho dosť prekvapený, lebo naozaj neviem, čo presne to spustilo,“

PS: Mirko.. pozri si videjko a buď CHLAP.. priznaj že si to pamätáš úplne zle.. alebo to bola“ božia ruka?“ čo stiahla Baču na ľad a vyprovokovala bitku?? Božie ruky boli vo futbaleee…

Rusi bojujú poučení z minulosti. Použili znova taktiku UŤAHANIA protivníka a to všetkých štátov EU.

15.04.2024

Aby sme lepšie pochopili čo sa deje teraz na Ukrajine, musíme sa vrátiť hlboko pred druhú svetovú vojnu, do čias Ruského ťaženia spojených Európskych vojsk pod Napoleonom 1812-13. Z dejepisu registrujeme ako hlavného strojcu ruského víťazstva Kutuzova, no nebyť žiarivej hviezdy mladého pruského stratéga Carla von Clausewitza ( 1780-1831) by sa ten úspech pravdepodobne [...]

Útok Iránu sa očakával, má spojitosť s vojnou na Ukrajine?

14.04.2024

Irán v sobotu spustil rozsiahly letecký útok na Izrael v reakcii na nedávny útok na iránsky konzulát v Damasku pripisovaný židovskému štátu. Iránske revolučné gardy oznámili, že útočia desiatkami dronov a rakiet, izraelská armáda predtým uviedla, že drony z Iránu poletia niekoľko hodín. Izraelský premiér Benjamin Netanjahu vo vyhlásení povedal, že Izrael sa na [...]

60 ročný alebo 48 ročný prezident? Koho budeme mať po sobote 6. 4. 2024?

03.04.2024

Základné heslo volieb je: nezáleží či si lepší alebo horší, či si na strane svetla alebo temna. Dôležité je, koľko voličov presvedčíš o svojej pravde. Korčok alebo Pellegríny? Tak si to zhrňme bez emócií pre alebo proti. Obaja sú za členstvo v EU aj v NATO, jeden za mierny odpor proti niektorým rozhodnutiam, aj to len asi doma a nie v Bruseli , druhý za úplné [...]

Peter Pellegrini

Prieskum: Najdôveryhodnejším politickým lídrom je Peter Pellegrini

16.04.2024 09:49

Vyplýva to z prieskumu agentúry Focus pre TV Markíza. Kto obsadil druhé a tretie miesto?

doprava

V Bratislave husto prší, doprava takmer skolabovala

16.04.2024 09:46, aktualizované: 09:59

Na D1 v smere od Senca cez Zlaté Piesky a Prístavný most do Petržalky hlásili vodiči zdržanie 40 minút.

Lukašenko

Mlátili ju hlava-nehlava. Bieloruska na toaletnom papieri opísala brutalitu Lukašenkovho režimu

16.04.2024 09:12

Kacarynu Novikavovú zatkli v júni 2023, keď mala na sebe iba nočnú košeľu.

čaputová

Prezidentka odcestovala do Poľska, Duda jej odovzdá štátne vyznamenanie

16.04.2024 08:28

Čaputová navštívi aj jediné slovenské pamätné miesto spojené s protifašistickým odbojom.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 547
Celková čítanosť: 3128455x
Priemerná čítanosť článkov: 5719x

Autor blogu

Kategórie

Archív