Založ si blog

Archív: november, 2011

Uhliarik s Kollárom patria pred súd. .. OBAJA.

Prečo? No je to veľmi jednoduché. Obaja vedú jeden spor , každý z inej strany barikády. A čo dosiahli?? Volá sa to všeobecné ohrozenie, to čo tu teraz máme.. A preto by mali skončiť obaja za rovnaký čin pred súdom. Lebo nedokázali spor vyriešiť tak, aby zdravie spoločnosti nebolo ohrozené a systém nebol v troskách. Obaja nemôžu za dlhoročné finančne […]

Pokračovanie článku

Galko nezvláda spravodajské hry. . vyhráža sa mu niekto? ? Alebo čo je za odpočúvaním? ?

Včera sa zachoval Galko ako najväčší partizán. Povedal skoro všetko ale novinári to nepochopili. Ani ja.Prečo nechcel povedať priamo o čo ide?? Prečo nechal maslo na svojej hlave?? Ide v týchto kauzách o život?? Takže som dnes pogúglil a zistil som nasledovné. – Vychádzam z predpokladu že ide o MOKYS, ktorý Galko spomenul, teda čo môže mať […]

Pokračovanie článku

Odpočúvanie. . . niekedy sme radi, inokedy zhrození. . celé zle.

Len si spomeňte všetci voliči ktorejkoľvek strany.. ako s niektorým únikom odpočúvaných rozhovorov súhlasíte a pri niektorých ste pobúrení a zhrození. A pritom by ste sa vždy mali najskôr opýtať… ako je to možné?? Ako to, že niekto odpočúva od najvyšších predstaviteľov štátu až po novinára či obyčajného človeka, čo sa len niekedy s niekym pozdraví na […]

Pokračovanie článku

Spomínanie na obyčajný život- hry a hudba .

Nedá mi pri tých všetkých informáciách čo nás zavaľujú z každej strany pospomínať na svoje bytie či bytie obyčajných ľudí v tej dobe pred….. Už som spomínal narodil som sa niekedy po lete prvej obežnice zeme a pred prvým letom človeka do vesmíru. Učili ma na slove GAGALIN jedno písmenko, ktoré nie a nie sa mi poriadne vykotúľať spomedzi jazyka […]

Pokračovanie článku

Neviete koho voliť? ? Lebo všetci sklamali? ? A čo tak nevoliť? ! !

Všetci sa oháňajú s nezmyslom, ak nepôjdete voliť dáte hlas, tomu koho by ste voliť nechceli, čo zahubí Slovensko.. Ak sme volili v minulosti kohokoľvek a tento nás sklamal, tak skúsme pristúpiť k radikálnemu kroku a NEVOĽME. Prečo? – ak sme volili kohokoľvek , vždy nás oklamal a nesplnil nič z toho čo sľúbil – […]

Pokračovanie článku

Tak som sa zamyslel k výročiu „velvet“ revolúcie. . .

Nežijem krátko, aby som nič nevedel, ale ani tak dlho, aby som všetko zabudol. Skúsim si spomenúť na svoj život v starom režime, keď bol vždy a za každých okolností najmúdrejší a jediný s univerzálnou pravdou okresný či mestský komanč. Skúsim sa zamyslieť a porovnať tú dobu s tou čo je dnes. Nenávidím, ak ma o starej dobe komančov poučuje 25-30 ročný […]

Pokračovanie článku

Niečo nesedí v oficiálnej simulácii Jak 42 . . .

Dobrý deň, myslím že posledný krát sa musím vyjadriť k jak42 a jeho pádu z 7.9.2011 v Jaroslavli. Bolo zverejnené oficiálne video zo simulácie vzletu. Ako príčina pádu bola ustanovená skutočnosť, že jeden z pilotov počas vzletu pribrzďoval. preto sa nemohli odlepiť od dráhy včas a keď sa odlepili, tak prekročili kritický uhol nábehu a preto spadli. Ano . .. ten signál […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 542
Celková čítanosť: 3105769x
Priemerná čítanosť článkov: 5730x

Autor blogu

Kategórie

Archív