Založ si blog

Archív: september, 2011

Informujú nás tak, ako nás informujú. . asi si to zaslúžime!

Pozriem raňajšie správy a …… nebojte sa, nebudem Vás strašiť žiadnymi politickými výbuchmi či senzačnými odhaleniami.. na to sú tu druhí.. Ja pozerám telku a počujem, že: Naši futbalisti hrali tak, ako hrali a výsledok bol taký, aký bol…. Súd rozhodol tak, ako rozhodol… Rokovali sme o probléme a výsledok je taký, aký je… A ja sa […]

Pokračovanie článku

Vizualizácia dát z havarijných zapisovačov asi neodhalí príčinu havárie. . . prečo? ?

Havarijné zapisovače na palube lietadla, nech sú vyrobené kýmkoľvek, sú v podstate digitálne záznamík údajov snímaných počas letu. Jedným zo základných výstupov sú krivky základných údajov letových parametrov.. ako je výška letu, rýchlosť letu ,uhlové rýchlosti otáčania lietadla okolo jednotlivých osí.. pohyby plynových pák, .. a údaje o činnosti […]

Pokračovanie článku

Gábina Gunčíková a jej podprsenka- skoro som skolaboval pri tej dráme. .

Vážení priatelia, na svetlo sveta boli neuváženým a nezodpovedným konaním majiteľky vypustené dve nebezpečné šelmy… teda SKORO. A to pár kôz.. Ako každé ráno som si k raňajkovému koloritu pustil do podmazu televíziu. Nechce sa mi hneď z rána počúvať krimi oknisko jednej komerčky, tak som zvolil ako skoro vždy televíziu „Slnečná strieška- česky […]

Pokračovanie článku

Jak42 a podvozok? Nám chyba podvozku a človeka rozbila prvý MiG-29. . .

Objavila sa ďalšia pravdepodobná príčina havárie Jak 42 v Jaroslavli. Ak bolo palivo a motory v poriadku, ba aj konfigurácia lietadla zodpovedala vzletu, tak je to veľmi pravdepodobná príčina. Ešte bude treba určiť, či zlyhala technika alebo človek, či dokonca kombinácia oboch a k tomu ešte vonkajší vplyv…. Alebo pilot nevypol obmedzovač otáčok […]

Pokračovanie článku

Vínna muška len bzučí a všetko oondie. .

Asi každý z nás to poznáme. Niekde necháme chvíľku ležať ovocie alebo stáť fľašku nedopitého vína a už sú tu. Svinské vínne mušky sa hneď kdesi vezmú a poletujú, bzučia serkajú… na všetko bez výnimky. A nezáleží ani tak moc na značke vína.. či druhu ovocia.. len nech obsahuje troška cukru a sú tam.. neodbytné nič neprinášajúce… Na môj […]

Pokračovanie článku

JAK 42 a jeho nehody. . . nezmysly a polopravdy

Veľmi ma rozčuľuje amatérizmus novinárov, ktorí len aby priniesli niečo ako prví, tak tliachajú dve na tri.. Ak niektorý typ lietadla lieta TRIDSAŤ rokov vo veľa krajinách sveta a má len DVE nehody z technickej príčiny… tak predsa nemôžeme konštatovať že je nespoľahlivé. Hlavná vec, že dáme titulok…. na palubách JAK 42 zahynulo doteraz skoro 600 ľudí..( […]

Pokračovanie článku

Nechápem nič. . .

7. septembra 2011 som napísal článoček, ktorý nestratil vôbec aktuálnosť… skúste zistiť, čo sa zmenilo.. ja myslím že NIČ a preto to stále nechápem.. Sused mal malého chlapčiska. Ten začal hrávať futbal, tatko ho poctivo posielal na tréningy. Sused mu kúpil také obyčajné kopačky, reku nech sa mu dobre behá. Keby ho to prestalo baviť, tak nech nie je veľká […]

Pokračovanie článku

Nadalov kolaps- bolela ho noha na tlačovke? Neverím. .

Dá sa povedať že som normálny chalanisko skoro dedinský. Keď ma niečo bolí, prvá reakcia je chytiť si boľavé miesto. Chytím kŕč do nohy? Šup dolu ruku a snažím sa potiahnuť opačne ako ma sťahuje kŕč. Ak ma pichne v hlave, okamžite letí ruka k spánku a snažím sa pošúchať si boľavé miesto. Ak máte kŕče v bruchu.. tak sa chytíte za brucho a skrútite sa […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 542
Celková čítanosť: 3106102x
Priemerná čítanosť článkov: 5731x

Autor blogu

Kategórie

Archív