Založ si blog

Archív: august, 2011

Slovan dobyl Rím. . . . gratulujem.

Super, dávno som nemal z futbalového výsledku takú radosť. Slovan postúpil do skupinovej fázy „Euroligy“. Vyradil slávny AS ROMA, keď v ani jednom zápase neprehral. To sa počíta a chalanom aj trénerovi treba vysloviť obdiv. Veď celý rozpočet Slovana je asi ako tri Tottiho ročné platy. No treba zostať nohami na zemi, lebo presnejšie by bolo treba napísať AS sa vyradil […]

Pokračovanie článku

Politici by nemali o ekonomike blúzniť…..

Milujem politické vyjadrenia o ekonomickom stave našej spoločnosti, či slovenskej alebo európskej. Nemajú totiž asi nič spoločné s realitou, iba toľko že sa realita aj vyjadrenia priamo dotýkajú životov občanov . Nie je predsa možné pred voľbami tárať: nič Grékom nepožičiame, nech zbankrotujú.. po voľbách.. tým že im požičiame zachránime euro a Európu… […]

Pokračovanie článku

Európa a prisťahovalectvo, je rasizmus len „biely“?

Dcéra mi študuje v Londýne a donedávna bývala v Tottenhame, kúsok od miestneho futbalového štadióna známych „ Kohútov“. Bol som tam minulé leto. V žiadnom prípade nemôžem o sebe povedať, že som rasista alebo xenofobik. Pri prechádzke touto časťou Londýna som zostal zarazený. Priamo v srdci jedného z najväčších európskych miest v ranných hodinách som […]

Pokračovanie článku

Bol som presvedčený že divadlo „generálneho prokurora“ je už za nami..

Vidím však, že som sa hlboko mýlil. Na GP totiž vypovedal sám veľký „mat šachový“ a nevypočúval ho nikto iný ako „skoroGP“. A čo sa nestalo? Po výpovedi o podozrení z korupcie na vysokých straníckych miestach vo vládnej koalícii( poslanci v parlamente?) a politických nomináciách ako forma úplatku sa udeje nasledovné. „Skartovanie“ papierového […]

Pokračovanie článku
Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

ONLINE: Austin: USA nenechajú Ukrajinu padnúť, Rusko platí ohromnú cenu za vojnu

ONLINE: Austin: USA nenechajú Ukrajinu padnúť, Rusko platí ohromnú cenu za vojnu

19.03.2024 06:15

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Posledný prieskum SANEP pred prezidentskými voľbami: Najskôr tesné, potom jasné

Posledný prieskum SANEP pred prezidentskými voľbami: Najskôr tesné, potom jasné

19.03.2024 12:30

Hlavnými favoritmi slovenských prezidentských volieb zostávajú Peter Pellegrini a Ivan Korčok. Ako ďaleko je od nich Štefan Harabin?

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 542
Celková čítanosť: 3106261x
Priemerná čítanosť článkov: 5731x

Autor blogu

Kategórie

Archív