Založ si blog

Archív: jún, 2011

Grécko má problém? Nech predá ostrovy…. Môj euroval.

Inšpirovala ma historická skutočnosť, ako USA prišli k Aljaške. To jedného pekného dňa , presnejšie 18.otóbra 1867, ju minister zahraničných vecí William H. Seward vyjednal pre USA a podpísali zmluvu o kúpe. Za smiešnych 7,2 milóna USD.( povrávalo sa škodoradostne, že ju cár prehral v kartách a takto len splatil dlh a ešte mu aj zostalo..) Pritom Aljaška […]

Pokračovanie článku

Piano ma „rozladilo“… …

Dobré ránko všetkým čitateľom.. dnes len krátko. Chcel som si z rána pozrieť športové článočky na denniksort… tak tam kliknem.. a čo to???CELÁ TITULKA, TEDA ASI 8 článkov.. mi po otvorení skočí tá debilná klávesnica. že zaplať si piano… Toto je slobodný prístup k informáciám??? Riadne som sa vytočil a hneď som im dal odkaz na ich fasabúk. Prečo ma […]

Pokračovanie článku

Šírenie demokracie v arabských krajinách.

Ďeň pred zničujúcou katastrofou v Japonsku som uverejnil článok pod týmto názvom na inej stránke. V Líbyi bola v rámci rozhodnutia OSN vyhlásená bezletová zóna. Všetci demokrati vtedy presviedčali celý svet aj samých seba, že to nie je vstup do vojny s Kaddáfím , ale len zabránenie zabíjania bezbranných civilistov. Po 90 dňoch končí samomandát amerických vojakov […]

Pokračovanie článku

Zastupujúci generálny prokurátor Tichý koktal, ja som okoktavel…

Po zhliadnutí obranného vystúpenia zastupujúceho generálneho prokurátora som okoktavel. Prečo? Nevadí mi, že sa ktokoľvek akokoľvek zabáva, pokiaľ neruší pri tom ostatných a neporušuje zákon. Nech sa stavia v súkromí aj na hlavu. Taký istý postoj mám aj k inkriminovanej zábave sudcov a ich kamarátov na párty minulú jeseň. Chápem že Žitňanskej a Lipšicovi […]

Pokračovanie článku

Hetero je počas PRIDE obmedzovaný tými MONO …

Stále pochody a žiadosti o zrovnoprávnenie. Ano súhlasím, ale treba si všimnúť, že heteráci nikoho neobťažujú, nevyžadujú uzatvorenie častí miest po európe, nechcú vyhadzovať prachy za ochranu svojho sprievodu ako najnebezpečnejšieho futbalového zápasu. O čo ide?? O akú rovnoprávnosť? V dedení?? Daj závet notárovi a nemáš žiaden problém. V zastupovaní […]

Pokračovanie článku

Minister prišiel na elektromobile, šetril životné prostredie??

Tak som z toho jeleň. Všetci pejú oslavné piesne na elektromobil, ako nám pomôže pri očisťovaní živoného prostredia a ako budeme jazdiť skoro zadarmo. A ja to nejak stále nechápem. A keď to chcem pochopiť, tak začnem hľadať základné informácie a div sa svete žiadne nenachádzam. Nachádzam jedinú…. vaša spotreba na 100km klesne pod 4 až 3 litre… […]

Pokračovanie článku

Šeps nezvládol vyhadzov zo superstar?? Čo také strašné urobil?

Upútala ma reklama na túto skutočnosť v rádiu cestou do práce. A tak som sa dal hľadať, čože také nehorázne vyviedol ten čo nevie spievať ale len dávať reggae… Je to určite správa dňa, bez ktorej by som neprežil… HA HA .. dopátral som sa. Takže poďme po poriadku. Michal Šeps postúpil v tohtoročnej „Superstar“ veľmi vysoko, vďaka dobrej […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

simon22

Nežijem krátko aby som nič nevedel, ale ani príliš dlho aby som všetko zabudol...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 542
Celková čítanosť: 3105852x
Priemerná čítanosť článkov: 5730x

Autor blogu

Kategórie

Archív